וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רגועים: הסלבס מכינים את עצמם לקיץ ומציגים מהפכים מרשימים

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 13:57

אם חשבתם שרק אתם ההתחלתם כבר דיאטת מיצים לקראת הכניסה לבגד הים בקיץ הקרוב, אתם ממש לא לבד. גברברי הביצה עובדים בתקופה האחרונה בשיא המרץ, ומציגים מהפכים מרגשימים במיוחד. וואלה! סלבס מטרוסקסואל

שחף רז מציג מהפך. אינסטגרם, צילום מסך
שחף רז מציג מהפך/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שוואלה! סלבס יושבת וטוחנת גלידות עמוסות שמנת וסוכריות ומדמיינת שמדובר בקוביות קרח חסרות טעם וקלוריות, יש כאלו שלוקחים את עצמם ממש ברצינות וכבר מתחילים להכין את עצמם לקראת הקיץ שמגיע בעוד כמה חודשים.

בשבוע שעבר הראנו לכם תמונות של החתן המיועד שחף רז והקוביות החדשות שלו, והגיע הזמן שתיזכרו איך הוא נראה לפניכן. יוצא הריאלטי לא הוריד קילוגרמים, דווקא להפך הוא העלה, אבל להבדיל מוואלה! סלבס- מדובר במסת שריר ולא באחוזי שומן. רז התחטב היטב והוסיף גם כמה קוביות שבהחלט קשה להשאר אדישים אליהן.

מאור שוויצר לפני המהפך. אינסטגרם, צילום מסך
לפני/צילום מסך, אינסטגרם
מאור שוויצר מציג מהפך. אינסטגרם, צילום מסך
אחרי/צילום מסך, אינסטגרם

גבר נוסף שעשה מהפך הוא השחקן מאור שוויצר שאם להגיד את האמת, לא ממש חשבנו שהוא באמת צריך אחד כזה, אבל מסתבר שבעזרת הדרכה הוא ירד כמה וכמה קילוגרמים ואחוזי שומן, בנה מסת שריר מרשימה וגם הוא התחדש בקוביות שיכולות לגרום ללא מעט גברים בחוף רק לקנא. שורש חט"ב ברמות, כבר אמרנו?

ולא רק המין הגברי מכין את עצמו לקיץ. גם הדוגמנית טהוניה רובל הציגה לאחרונה גזרה חדשה. גם במקרה שלה לא ראינו צורך שכזה, אבל רובל חשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי לטובת העניין היא נעזרה בסכין המנתחים ועברה מתיחת בטן ואפילו תיעדה את כל התהליך והדגישה: "אני עושה את הניתוח הפלסטי הזה אך ורק בשביל עצמי כי לא אהבתי את מה שראיתי בראי".

וואלה! סלבס שקלה להתחיל חיטוב, אבל לא בטוחה שזה יסתדר לה עם התפריט הקבוע שלה שכולל לפחות 3 ארוחות של פחמימות ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully