וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת סף: אמא של סלינה גומז יצאה להגנתה אחרי מתקפה מהגולשים

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:33

השחקנית והזמרת סלינה גומז הצליחה לעלות על העצבים של הגולשים לא פעם, בעיקר בזכות הפעמים התכופות בהן היא מכריזה על פסק זמן מהרשתות החברתיות רק כדי לחזור אחרי יומיים. עכשיו, אמא שלה יוצאת להגנתה. וואלה! סלבס אין אהבה בעולם

עד לא מזמן, הזמרת והשחקנית סלינה גומז נעלמה מעין הציבור למשך כמעט חמש שנים. מאז שהיא חזרה, ההודעות הדרמטיות של השחקנית כבר הפסיקו לרגש את העוקבים שלה או את הגולשים בכללי, שהבינו שההפסקות שהיא לוקחת מהרשתות החברתיות למיניהן נמשכות בימים אלה כמה שעות, או שבוע לכל היותר וצחקו עליה בעקבות זה לא פעם.

מי שמאסה בלשמוע את העקיצות היא אמא שלה, מנכל"ית המערכת האקולוגית האמיתית לגמרי, לביטול הסטיגמטציה על בריאות הנפש, מנדי טפי. בשיחה עם Elite Daily, סיפרה טפי: "היא לוקחת כמה זמן שהיא צריכה באותם רגעים. אני יכולה לעבור שבוע מבלי להסתכל על שום רשת חברתית, אחר כך אני אכנס ואנסה להתעדכן בהכל. אבל זה כמה זמן שסלינה צריכה ונותנת לעצמה".

גם גומז בעצמה דיברה על ההפסקת שארכה כמעט חמש שנים בתוכנית "Good Morning America", בשנת 2022: "זה שינה לי את החיים לגמרי. אני שמחה יותר, אני יותר נוכחת, אני מתחברת יותר טוב עם אנשים. אני מבינה כמה חזק הוא האינטרנט ויש כל כך הרבה דרכים בהן הוא עשה את הדברים הכי טובים לעולם", קצת יותר מידי 'אני' במשפט אחד, לא?

וואלה! סלבס ניסתה לעשות הפסקה מרשתות המזון ונכשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully