וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא לא מזדקנת טוב": ג'וליה רוברטס בתגובה לבריונות ברשת

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:05

טוקבקים אכזריים על אופן ההזדקנות של השחקנית המוערכת הביאו אותה לצאת נגד אלה שמרשים לעצמם להעביר ביקורת מבלי לחשוב פעמיים ועל איך זה יכול להשפיע על נערות": נדהמתי ממה שזה גרם לי להרגיש, ואני אישה בת 50". וואלה! סלבס גיל הזהב

ג'וליה רוברטס. GettyImages
ג'וליה רוברטס/GettyImages

לצערנו בריונות ברשת זו לא תופעה חדשה, מי שעלול לסבול ממנה הם בין היתר האושיות המפורסמות שכחלק מהיותן כאלה מקבלות אינספור ביקורות - שלפעמים עלולות להיות ממש אבל ממש לא לעניין. קול נוסף שהצטרף לאזהרות על ההשפעות שיכולות להיות למדיה חברתית על בריאותם הנפשית של ילדים הוא של ג'וליה רוברטס.

השחקנית המוערכת חושפת ראיון ישן בו היא חולקת את הניסיון שלה ברשתות החברתיות ואת חששותיה לגבי האופן שבו הן עלולות להפוך לזירה מסוכנת, במיוחד לנערות צעירות. היא מספרת על תמונה שהעלתה בעבר עם האחיינית שלה ועל הביקורת הרבה ש"זכתה" בעקבות המראה המתבגר שלה (אנחנו עפים עליה בכל מצב צבירה).

"פרסמתי תמונה של האחיינית שלי ושלי אחרי סוף שבוע ביחד, היה לנו בוקר יפה והרגשתי מצוין", מספרת רוברטס בראיון מהארפר'ס בזאר שפורסם מחדש, אך נראה שהדברים קיבלו תפנית במהרה. "כמות האנשים שהרגישו צורך לדבר על כמה נורא אני נראית בתמונה - שאני לא מזדקנת טוב, אנשים שאמרו, 'אלוהים, אפילו לא זיהיתי אותה, ככה היא נראית?'", המשיכה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'וליה רוברטס. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
ג'וליה רוברטס/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

בין היתר מרחיבה על הנושא ואומרת שאנשים כאלה נמצאים בכל מקום, והם יכולים להיות איומים ואכזריים וזאת למרות שקראה בעצמה טוקבקים בהם אנשים רבים ביניהם על ההערות כלפיה והאם זה בכלל לגיטימי להעביר ביקורת על המראה בצורה כזו. "המריבות שפורצות שם בהן מישהו אומר 'אתה צריך להיות נחמד' ועונים לו 'למה אני צריך להיות נחמד, היא נראית נורא'", מספרת ומוסיפה: "נדהמתי ממה שזה גרם לי להרגיש, ואני אישה בת 50 ואני יודעת מי אני ועדיין, הרגשות שלי - נפגעתי כל כך שאנשים לא יכלו לראות את הטעם בזה, המתיקות שבה, השמחה המוחלטת של הצילום הזה."

רוברטס הבינה שאם היא הושפעה כל כך מההערות, אז על נשים ונערות צעירות יותר זה כנראה היה משפיע באופן יותר אגרסיבי. "חשבתי, אלוהים, מה אם הייתי בת 15?" אומרת, "זה פשוט הרסני. זה באמת גרם לי לראות את כל הדברים האלה של הלבבות, קליקים ולייקים ואת מבינה שיש משהו נוירולוגי בכל המערכת הזאת. אני חושבת שזה לימד אותי הרבה על היותי אדם צעיר בחברה של היום".

וואלה! סלבס מתבריינת על הבריסטה בקפה כי הוא לא הקציף לה את החלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully