וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקנו לעקוב: תכירו את החברה החדשה של ברנדון קורף

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 8:16

אי שם לפני עומר אדם, הדוגמנית יעל שלבייה הייתה בזוגיות צמודה עם המיליארדר היהודי-אמריקאי ברנדון קורף. מאז היא כבר תקופה ארוכה עם הזמר, וקורף? קצת קשה לעקוב. אז מי הבחורה החדשה הפעם? וואלה! סלבס גרביים

דריה בת הזוג החדשה של ברנדון קורף. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
היייי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

לא מעט נשים היו שמחות לבן זוג כמו ברנדון קורף. בכל זאת, מדובר באיש עסקים יהודי- אמריקאי עם סבא מליארדר, נראה טוב בלשון המעטה ובעיקר נמצא תמיד במקומות הנכונים. כמעט שנתיים עברו מאז שהוא והדוגמנית יעל שלביה נפרדו, ומאז השם שלו נקשר עם שמן של לא מעט נשים בעלות מכנה משותף דומה: דוגמניות.

לכן וואלה! סלבס לא בדיוק נפלה מהכסא כששמעה שקורף נצפה שוב צמוד לבת זוג חדשה ויפייפה. איש העסקים שנחת בשבוע שעבר בישראל נראה במהלך סוף השבוע עם בחורה אלמונית שלא קשה היה להבין שהיא תוצרת חוץ. וואלה! סלבס גיששה ובדקה ויכולה לספר לכם שמדובר בדוגמנית אוקראיינית עם שורשים אילטקיים שחיה באיטליה בשם דריה. השניים הכירו לא מזמן, אבל מקורבים לקורף מספרים שזה לגמרי תחילתה של מערכת יחסים חדשה ולנו רק נותר להמשיך ולעקוב.

וואלה! סלבס תמיד בודקת את חשבון הבנק של מחזרים פוטנציאליים. היא צריכה להיות בטוחה שהם יעמדו בהוצאות של טייק אווי לפחות 3 פעמים, ביום.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully