וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין גלמן מגיב למתחזה: "שפל חדש של בן אדם"

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 10:22

השחקן והדוגמן שנפצע קשה בלחימה בקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר, התייחס לראשונה למקרה של המתחזה ששיקר וסיפר שלחם ונפצע לצידו, למרות שהדבר לא קרה מעולם: "זה עבר את הגבול". וואלה! סלבס אנטי הירו

ידין גלמן. אינסטגרם, צילום מסך
ידין גלמן/צילום מסך, אינסטגרם

מלחמת חרבות ברזל הכניסה לחיינו לא מעט גיבורים, אבל למרבה הצער גם הרבה נוכלים שניסו לתפוס טרמפ על הטרגדיות של ה-7 באוקטובר. אחד מהם הוצג שתכנית "המתחזים" עם חיים אתגר, לאחר שסיפר למספר נשים שהוא משרת בסיירת מטכ"ל ובאותה שבת שחורה, לחם ונפצע לצד ידין גלמן.

השחקן והדוגמן, שהיה מאושפז תקופה ממושכת בבית החולים לאחר שנפצע קשה בקיבוץ בארי, התעלם מהסיפור אבל החליט לשבור שתיקה והתייחס למתחזה הנלוז בחשבון האינסטגרם שלו.

ידין גלמן ואדוה דדון. אינסטגרם, צילום מסך
איך אדוה לא לכדה אותו?/צילום מסך, אינסטגרם

"לא רציתי להגיב על הסיפור של המתחזה כי זה הרגיש לי מיותר, אבל זה כל כך התפשט שזה עבר את הגבול. שימו אותי בצד, לקחת את הסיפור של של חברים שלי, שנלחמו שם איתי ונלחמו אחרי שנפצעתי, לקחת את הסיפור של החברים הכי טובים שלי שהצילו לי ולעוד רבים את החיים, שעשו לי נקודת לחיצה, שהחזיקו לי איברים במקום, שראו את חבר שלהם ממריא ולא ידעו אם הוא יחזור - זה שפל חדש של בן אדם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • ידין גלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully