וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה חדשה? התפקיד המפתיע של אלין גולן והדרמה מאחורי הקלעים

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 9:57

מי שהגיע אתמול לצפות במחזמר מברוכ כנראה לא שם לב למשהו שונה על הבמה, אבל מאחורי הקלעים התחוללה דרמה גדולה עם פתרון שהגיע בזכות דמות מפתיעה במיוחד. וואלה! סלבס שום בצל

אילנית לוי מספרת על הדרמה מאחורי הקלעים של מברוכ/צילום מסך אינסטגרם

לפני כשבועיים סיפרנו לכם על מתיחת הפנים שעובר המחזמר המצליח "מברוכ", כשאת מקומה של דניאלה לוגסי תפסה השחקנית עדי הימלבלוי, זאת אחרי שינוי קודם שעברה ההצגה כשבן זיני החליף את טל מורד שהוקץ כזכור למילואים. אתמול (שבת) התרחשו עוד חילופי תפקידים, אבל הפעם מסיבה דרמטית הרבה יותר.

השחקנית ליה שקד המככבת בתפקיד הראשי בהצגה חשה אמש ברע והתעלפה מאחורי הקלעים רגע לפני שהתחילה ההצגה. אמבולנס הגיע לתת לה טיפול ראשוני והוחלט לפנות אותה במיידי לבית החולים. כדי לא לבטל את ההצגה ברגע האחרון, מצאו בהפקה פתרון מפתיע והעלו לבמה את מי שבכלל הגיעה להצגה כדי לצפות בה.

אלין גולן, בתם של אייל גולן ושל אילנית לוי שמשחקת גם היא בהצגה, הגיעה למחזמר כדי לצפות באמא שלה ומצאה את עצמה משחקת לצידה על הבמה. למרות שמעולם לא עשתה את התפקיד לפני, היא לא חשבה פעמיים ובזכות אוזנייה שדרכה לחשו לה את הטקסט היא ביצעה את התפקיד, שדרך אגב, הוא להיות הבת החורגת של האמא המרשעת שאותה משחקת האמא האמיתית שלה- אילנית.

אלין גולן בהצגה "מברוכ". יח"צ,
שיחקה אותה. גולן/יח"צ

האמא הגאה סיפרה על הדרמה בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה: "זה מטורף מה שקרה לנו. אני באתי להצגה בפתח תקווה היום, אלין באה איתי להצגה במקרה. איכשהו אחרי 40 דקות היא מצאה את עצמה על הבמה משחקת את הבת החורגת שלי שאני לא כל כך אוהבת", והוסיפה: "אני חסרת מילים באמת. אני יודעת שכל אמא תגיד את זה אבל הילדה שלי כזאת מוכשרת".

וואלה! סלבס ביצעה פעם את תפקיד חייה כשהייתה ניצבת בשחזור משטרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully