וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זאת? קיילי ג'נר עשתה מהפך ולא תאמינו למי היא דומה היום

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 19:16

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר שינתה לא מעט דברים בפנים שלה במהלך השנים, אבל עכשיו היא בחרה במייקאובר אחר לגמרי והעוקבים לא יכלו להישאר אדישים למהפך הלא צפוי. וואלה! סלבס אמל'ה

את כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר אנחנו מכירים עוד מהימים בהם הייתה נערה מתבגרת עם שפתיים דקיקות ו-וודג' שונה לחלוטין והרבה יותר טבעי. נראה שהיא מנסה עכשיו משהו אחר. את המזרקים היא החליפה במספריים וקיצרה את השיער שלה לתספורת שקצרה מידי כדי להיקרא אפילו קארה.

הדרך בה הציגה את המייקאובר הייתה כמובן בחשבון האינסטגרם שלה במהלך סוף השבוע (שישי) ועוד לפני שהמעריצים והעוקבים הספיקו לעשות את ההשוואה בעצמם, היא כתבה: "קריס ג'נר משקשקת" והצביעה על הדמיון שלה למאמאג'ר המפורסמת שמנהלת את הקריירות של הבנות שלה ביד רמה מאוד.

כמובן שג'נר האם לא יכלה לעבור על העקיצה של בת הזקונים שלה והגיבה לשינוי: "את אפילו לא הפלוץ", בתרגום חופשי לציטוט מתוך השיר "Think U The S-t (Fart)" של הראפרית אייס ספייס. הגולשים ראו את הדמיון, אך עשו השוואה קצת אחרת. תגובות כמו: "היא וטימותי תאומים עכשיו" ו- "אפקט החבר במלוא הדרו", כיכבו גם כן בטענה שהיא דומה יותר לבן הזוג, השחקן טימותי שלאמה.

וואלה! סלבס דומה לאמא שלה רק בשיגעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully