וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקרב משפטי? אוזי ושרון אוסבורן עלו למתקפה מול קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 10:50

הראפר השנוי במחלוקת, קניה ווסט, סורב מלהשתמש בשיר של Black Sabbath אבל כמובן שהוא לא הקשיב ובכל זאת עשה את זה, מה שגרם לזוג אוסבורן להיכנס בו: "התעסקת עם היהודי הלא נכון". וואלה! סלבס טפיל

אוזי אוסבורן נגד קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
אוזי אוסבורן נגד קניה ווסט/צילום מסך, טוויטר

הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט הצליח לעצבן לא רק את אופירה אסייג וניקול ראידמן, אלא גם את בני הזוג אוזי ושרון אוסבורן. זה לא חדש שווסט לא ממש מכיר את המושג גבולות ועושה מה שהוא רוצה לא משנה במי הוא פוגע בדרך או אם זה בכלל בהסכמה.

"קניה ווסט ביקש רשות להשתמש בסימפול הופעה חיה משנת 1983 של השיר "Iron Man" מהפסטיבל האמריקאי ללא קולות והוא סורב בגלל שהוא אנטישמי וגרם לכאב לא יאומן לאנשים רבים. הוא הלך והשתמש בסימפול בכל מקרה במסיבת ההאזנה שלו אתמול. אני לא רוצה שום קשר לאיש הזה!", כתב אוזי בחשבון הטוויטר שלו אתמול (שישי) וחשף בפני כולם את ההתנהלות הבזויה, לא חוקית ולא מכבדת של הראפר.

גם בת הזוג שלו, שרון, לא יכלה לעבור על המעשים הדוחים של ווסט בשתיקה ובמסר ל- TMZ אמרה: "הוא התעסק עם היהודי הלא נכון", והוסיפה שהיא ואוזי כבר שלחו לאנשים של הראפר מכתב אזהרה לפני פנייה להליך משפטי. הם טוענים שהצוות של קניה פנו אליהם שלושה שבועות לפני כן, ביקשו להשתמש בסימפול וקיבלו תשובה ברורה: "ממש לא", אך זה לא מה שעצר אותם.

שרון אוסבורן אוזי אוסבורן קניה ווסט. GettyImages, עיבוד תמונה
שרון אוסבורן אוזי אוסבורן קניה ווסט/עיבוד תמונה, GettyImages

נזכיר, שזאת ממש לא הפעם הראשונה שווסט עושה מהלך מלוכלך שדומה לזה כהוציא את השיר "Famous" הוא אמר על הזמרת טיילור סוויפט: "הפכתי את הכלבה הזאת למפורסמת". כמובן שסוויפט לא עברה גם היא בשתיקה ואחרי שהגיבה, הראפר שחרר סרטון ערוך ומפוברק בו היא כביכול מסכימה למילים של השיר. בסופו של דבר האמת תמיד מתגלה ונחכה שהקארמה תבוא לו בסיבוב פעם נוספת.

וואלה! סלבס נלחמת באנטישמיות בעזרת גזים שנוצרו אחרי שחיסלה סיר של פסטה רוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully