וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: שלוש\ האחיות אולסן תועדו במפגש נדיר ובהרכב מלא

מדובר במראה שאנחנו לא רגילים לראות כל יום ובו שלוש האחיות אולסון, אשלי אולסן, מרי קייט אולסן ואליזבת אולסן נתפסות יחד בעדשת המצלמה במהלך בילוי משפחתי ברחובות ניו יורק. וואלה! סלבס סיסטרהוד

אם יש מקום מושלם לערוך בו איחוד משפחתי שגם על הדרך יקבל קצת תשומת לב, אז הבחירה המושכלת ביותר היא רחובות ניו יורק וזה בדיוק מה שעשו שלוש האחיות אולסן, השחקניות אשלי אולסן, מרי קייט אולסן ואליזבת אולסן שיצאו החוצה למרות מזג האוויר הקפוא.

לכבוד מי שפספס או בטעות שכח, נזכיר שלפני בערך שנה, ילדה אשלי בסודיות מוחלטת את בנה הבכור, לו קראה אוטו. למרות הניסיון לשמור על החשאיות סביב הלידה הבשורה יצאה גם לציבור ולפשוטי העם בחודש אוגוסט האחרון.

את אוטו הקטן הביאה אשלי עם בעלה לואיס אייזנר. השניים יוצאים אחד עם השנייה עוד משנת 2017, אך הצליחו לשמור על מערכת היחסים שלהם בשושו במשך ארבעה שנים. לבסוף, הם נישאו והפכו לבעל ואישה יחסית לאחרונה, לפני פחות משנתיים. לעומתה, מרי קייט שהקימה איתה את מותג האופנה "The Row", סיימה עם הסדר הגירושים שלה מבעלה לשעבר, הבנקאי הצרפתי אוליבייה סרקוזי בינואר 2021.

אשלי אולסן מרי קייט אולסן אליזבת אולסן. GettyImages, עיבוד תמונה
אשלי אולסן מרי קייט אולסן אליזבת אולסן/עיבוד תמונה, GettyImages

שתי התאומות אמנם לקחו הפסקה מחיי הבידור ועולם המשחק, אבל אחותן אליזבת לא הפסיקה לכבוש פסגות בתעשייה ההוליוודית. למרות הצלחתה האישית, סיפרה בעבר האחות הצעירה על חוסר הביטחון שהיא חוותה: "תמיד הרגשתי שיש לתאומות יתרון עליי. אבל בזכותן היה לי מאוד ברור איך אני אנווט את הקריירה שלי, מהצפייה בהן. הרגשתי גם מאוד מוגנת".

וואלה! סלבס חזרה לדבר עם אחותה רק בגלל עוגות השמרים שהיא מכינה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully