וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק מדי: רוברט דה נירו בתמונה עם בתו התינוקת

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 13:25

השחקן המוערך מספר על הקשר עם בייבי ג'יה, התוספת הקטנה למשפחתו ומשתף בתמונה של השניים מתחבקים ומחויכים. אז איך זה להיות אבא ל-7? וואלה! סלבס איבדה את הספירה

שחקן הקולנוע, רוברט דה נירו  6 באוקטבור 2018. GettyImages
"כשאני מסתכל עליה, כל השאר נעלם", אבא דה נירו/GettyImages

בחודש מאי האחרון השחקן רוברט דה נירו חשף בראיון שהפך לאב בפעם השביעית, רגע לפני גיל 80. כעת בראיון חדש למגזין PEOPLE, מציג השחקן את הקשר המתוק שלו עם בתו ג'יה בת ה-10 חודשים - בת משותפת לבת זוגו הנוכחית טיפאני צ'ן.

בתמונה חדשה של השניים ניתן לראות את הכוכב המוערך מחבק את בתו התינוקת, בעודה יושבת מחויכת על ברכיו כשהוא מניח בעדינות את לחיו על ראשה. מודים, הוקסמנו. "היא תינוקת כל כך מקסימה. כל כך מתוקה", סיפר דה נירו בראיון, "כשאני מסתכל עליה, כל השאר נעלם. אז זו שמחה גדולה והקלה פשוט להיות איתה רגע".

רוברט דה נירו ובת ג'יה וירג'יניה צ'ן דה נירו. מסך אתר people, צילום מסך
יש מתוק מזה?/צילום מסך, מסך אתר people

חודש לאחר לידת ג'יה וירג'יניה צ'ן דה נירו הקטנה, נשאל השחקן האם אחיו הבוגרים כבר פגשו את התוספת המתוקה למשפחה ובזמנו השיב שהמפגש טרם התקיים, אבל הם יעשו זאת. כעת בראיון החדש משתף יותר על חיי המשפחה והאינטראקציה בין כל שבעת ילדיו - דרנה ורפאל אותם חולק עם אשתו הראשונה דיאן אבוט, הבנים התאומים ג'וליאן ואהרון, שאותם חולק עם הדוגמנית והשחקנית טוקי סמית', והילדים אליוט והלן שאותם חולק יחד עם גרייס הייטאואר.

"הילדים כולם מקבלים ממנה בעיטה גדולה, "אפילו הנכדים. היא דודה שלהם - והם בעצמם כבר עומדים להיות בני נוער!", מספר איש המשפחה האהוב ומוסיף: "העובדה שכולם יהיו ביחד זה הכל בשבילי", ומזכיר שכשמביט בבייבי הקטנה הוא רואה הרבה דברים מעצמו לכשהיה צעיר יותר.

וואלה! סלבס מתה על משפחות גדולות. בכללי הכל בגדול - צ'יפס מוגדל, המבורגר מוגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully