וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הפמיניסטיות?": גווינת' פאלטרו ממשיכה לתמוך בישראל

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 10:47

הכוכבת ההוליוודית לא חוסכת בתמיכה שלה בישראל וממשיכה לשתף קריאות הצהרתיות להחזרת החטופים הביתה. הפעם, במיקוד נשי ומחמם את הלב. וואלה! סלבס לב צהוב

גווינת' פאלטרו. GettyImages
"איפה הפמיניסטיות?", פאלטרו בקריאה ל-8 מיליון עוקביה/GettyImages

זו בטח לא הפעם הראשונה בה השחקנית זוכת האוסקר מראה את מלוא תמיכתה בישראל ובנושא החטופים בעזה. גווינת' פאלטרו (51) החליטה להמשיך בצעדי התמיכה המחממים בחשבון האינסטגרם שלה, אל מול יותר מ-8 מיליון עוקבים.

"איפה הפמיניסטיות? אונס זה לא התנגדות", כך כתבה בסטורי בו שיתפה פוסט על שני לוק ז"ל, שנחטפה לעזה מהמסיבה ברעים ונרצחה בידי פעילי החמאס. כזכור, לוק הצעירה זוהתה בסרטון מהשבעה באוקטובר בו נראתה שוכבת בחוסר הכרה ופצועה על טנדר נוסע, עד שמותה אומת בסוף חודש אוקטובר האחרון.

גווינת' פאלטרו בפוסט תמיכה בישראל. מסך אינסטגרם gwynethpaltrow, צילום מסך
לגמרי אחת משלנו/צילום מסך, מסך אינסטגרם gwynethpaltrow

"שני לוק הייתה צריכה להיות בת 23 היום", כך נכתב בפוסט אותו שיתפה הכוכבת ההוליוודית. "במקום, חייה הסתיימו בגרירת גופתה המושחתת שנרצחה על טנדר, לצד טרוריסטים מריעים ששידרו את זה כדי שכל העולם יראה. יש עדיין 17 נשים המוחזקות על ידי החמאס. איפה הפמיניסטיות?".

כאמור, פאלטרו כבר מזמן הצהירה בדרכה על התמיכה בישראל. מעבר לעובדה שהיא בת לאב יהודי, היא בעצמה עברה הליך גיור ב-2014 וכעת מסייעת להסברה בעולם ואפשר להגיד לשמחתנו שהיא לגמרי "אחת משלנו". בעבר שיתפה פוסטים נוספים וקראה להחזרת החטופים הישראלים בתוספת ההשטאג המוכר "BringThemHome", דבר שבימים אלו ממש לא מובן מאליו לנוכח העובדה שהרבה אושיות מוכרות לא נותנות יד ואינן מראות היכן נמצאת תמיכתן הפוליטית ואולי אם נדייק אפילו תמיכתן ההומנית.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully