וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם לי לפעמים נגמר הכוח": ההודעה ששברה את הדר מרקס

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 14:07

מגישת הרדיו הוותיקה לקחה על עצמה מאז תחילת המלחמה את המשימה הקשה לזכור ולהזכיר כמה שיותר מסיפורי הנופלים באחת המערכות הקשות ביותר שידעה מדינת ישראל. אחרי לא מעט שידורים כואבים, היא קיבלה הודעה חסרת רגישות שגרמה לה להתפרק. וואלה! סלבס מחבקת

מאז שפרצה המלחמה הנוראית לפני כארבעה חודשים בשבעה באוקטובר, אנשי הטלוויזיה והרדיו מנסים כל העת לעלות על הנוסחה הנכונה בין האווירה הציבורית והמלחמה המתחוללת שמביאה איתה אבדות ורגעים כואבים, לבין הצרכים השונים וביניהם גם הצורך להעניק רגעי אסקפיזם, תקווה ושמחה החשובים לא פחות. אחת מאותם אלו שמהלכים בין הטיפות היא שדרנית הרדיו הדר מרקס, המגישה במהלך השבוע את תכנית הבוקר שלה בגלגל"צ.

מאז שהחלה המלחמה מרקס לקחה על עצמה להנציח במהלך התכנית את הנופלים הרבים לצערנו במערכה האכזרית, לזכור ולהזכיר אותם באמצעות ההקדשות וההודעות שהיא מקבלת מבני משפחה, חברים ומכרים של החללים שנפלו. מאזיני התכנית שמעו אותה לא פעם מתפרקת בבכי מהסיפורים הקשים, שנגעו וסחפו גם את לב המעריצים שבאופן טבעי לא יכולים להשאר אדישים לאותם רגעים עצובים.

הבוקר, אחרי עוד שידור שהסתיים בהקדשה וסיפור עצובים במיוחד שגרמו למרקס לבכות בשידור, מאזין אחד הצליח בכל זאת להגיב בחוסר טאקט חסר רגישות, ושלח הודעה אחת שהצליחה לגרום אפילו למנחה הוותיקה להתפרק. בסרטון שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה מרקס: "אני עוד לא מצליחה להכנס לאוטו, יושבת פה מחוץ לתחנה. אני כל כך מנסה להרים במיוחד בשעה הראשונה בשביל הגננות, המורות ואנשי החינוך כדי שיכנסו ויפגשו את הילדים שלנו בשמחה רבה והכל התנקז לשעה האחרונה היום. יש לנו זכות ויש לנו חובה להזכיר ולזכור את הנופלים שלנו".

"היו הקדשות כל כך עצובות בסוף ואני התפרקתי. והגיעה הודעה אחת שריסקה אותי- 'כמה את בוכה כפרה' ". המגישה בחרה שלא לשתוק לאותה הודעה והגיבה למאזין: "בוא, 10 דקות תהיה באינבוקס שלי, תקרא את ההודעות של מה שקורה בארץ הזאת נשמה. יש כל כך הרבה אנשים מפונים שלא ישנים בבית שלהם ארבעה חודשים. אנשים שדואגים לילדים שלהם מאוד. משפחות של חטופים. יש המון אנשים שאיבדו את האהובים שלהם. יש לנו כל כך הרבה נופלים".

מרקס המשיכה ושיתפה: "המאזינים שלנו כותבים לי הודעות ומבקשים שנזכיר ונזכור ואני קוראת את הכל ולפעמים אני כל כך מנסה להרים אבל זה קשה מאוד. גם לי לפעמים נגמר הכוח. אני מאוד משתדלת. לא נגמר הכוח, כי הוא באמת אינסופי אבל לפעמים יש חושך ויש שקיעה וזה קשה מאוד. משפחה של דוד שקורי שנפל אתמול בעזה, הלב שלי מרוסק איתכם, מרוסק. אז 'אל תבכי כפרה', אני מאוד מנסה. לפעמים זה מאוד קשה התפקיד הזה. אני כאילו מתנצלת על זה שאני בוכה וזה גם דפוק. מציאות לא נורמלית".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מרקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully