וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: הפאדיחה הגדולה של אסי עזר במהלך השידור החי

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 13:02

אם צפיתם אתמול בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" כנראה שלא יכלתם לפספס את הטעות שקרתה במהלך השידור שכולם מדברים עליה. אבל רגע לפני סיום המשדר, דווקא במעמד הכי מותח, קרתה למנחה אסי עזר פאדיחה נוספת שהרסה לגמרי לחלק מהצופים. וואלה! סלבס ספויילר אלרט

הפאדיחה של אסי עזר בגמר הכוכב הבא/צילום מסך קשת 12

רגע לפני שנשאיר מאחורינו את העונה המיוחדת של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שנערכה בצל המלחמה ונתמקד בהכנות של הזוכה הגדולה עדן גולן לקראת הנסיעה לתחרות שתערך במאלמו שבשוודיה, וואלה! סלבס, בדומה ללא מעט צופים, עדיין צריכה להרגע מזה שהרסו לה לגמרי את המתח.

אמש (שלישי) נערך משדר הגמר של התכנית, את זה בטח לא פספסתם, וכנראה שאם צפיתם אז גם אתם ראיתם את פאדיחת השידור שכולם מדברים עליה שבמהלכה שובץ הקטע המוקלט הלא נכון דווקא על הרגע המרגש בתכנית עם הנצחתו של סרן שאולי גרינגליק ז"ל. אבל רגע לפני שהשידור הסתיים קרתה עוד פאדיחה לא צפוייה אחת, שהרסה ללא מעט צופים את רגע השיא של הערב, בדומה לוואלה! סלבס שקיבלה עצבים על כך שהרסו לה את הרגע ונאלצה להוריד עוד חבית של גלידת האגן דאז.

שניה לפני חשיפת המקום הראשון, כשרק עדן ואור נשארו במירוץ וכשגולן מובילה לאחר החלטת השופטים שנתנו לה מספר רק של נקודות שמיקמו אותה במקום הראשון, רגע לפני שהמנחה אסי עזר הכריז על הזוכה, הוא כבר דאג לספויילר כשאמר: "מי שהגיעה למקום הראשון עם 153 נקודות, וזה אומר שגם הקהל הצביע לה במקום הראשון היא...." וכך, ועל אף שהוא המשיך והשתהה עם ההכרזה עצמה, רבים בבית כבר הבינו כי הזוכה היא עדן כמובן.

וואלה! סלבס הבהירה לחבריה היטב מה היא תעשה למי שיגלה לה ספוילרים אחרי שהעבירה את הכתובת של אחד מהם לחולות ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully