וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצצה לטיב היחסים": טיילור מלכוב פרסמה סרטון עם החבר מהמיטה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:53

אושיית הרשת טיילור מלכוב ובן זוגה נדב יחזקאל אישרו רק לאחרונה את החזרה שלהם אחד לזרועות השנייה אבל למרות זאת לא פרסמו תמונות משותפות. מזל שיש עוקבים חטטנים שבזכותם קיבלנו הצצה לטיב היחסים של זוג היונים. וואלה! סלבס נוגסת

טיילור מלכוב מדברת על הזוגיות/אינסטגרם. צילום מסך

וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הקאמבק המרגש של אושיית הרשת טיילור מלכוב והאקס שחזר להיות הנוכחי, נדב יחזקאל. השנייה התקרבו בעקבות המלחמה ומאז נראה שהיחסים שלהם רק מתחזקים.

למרות שמלכוב לא נוטה לשתף יותר מידי על מערכת היחסים החדשה-ישנה שלה ברשתות החברתיות, כיף לדעת שתמיד אפשר לסמוך על עוקבים שאוהבים לדחוף את האף בדיוק כמונו: "איך ההתמודדות שלך עם בן זוג שבמילואים?", נשאלה אושיית הרשת שהשיבה: "האמת שלא דיברתי על זה יותר מידי אבל זה הכי קשה בעולם".

"ברוך השם שהוא לקראת סיום, לא שאנחנו באמת יודעים כי המצב מאוד זהיר ודבר הכי קטן ויכולים לקרוא לו שוב כמו לכולם, אבל הוא לקראת הסוף אז זה ממש משמח, קצת לקבל אותו חזרה בבית. זה לא פשוט אבל אין לי זכות דיבור, יש נשים לביאות שהן אימהות והן לבד עם הילדים, ועובדות ומתחזקות את הבית שאין לי זכות להתלונן, אבל ברור שקשה מאוד. הדאגה היא בלתי פוסקת והגעגועים וכל מה שבא עם זה", הודתה הכוכבת.

טיילור מלכוב מספקת הצצה לזוגיות עם החבר/אינסטגרם. צילום מסך

בנוסף לתחושות הדאגה והפחד ששיתפה שחוותה במהלך הציפייה לשובו של יחזקאל, מלכוב פרסמה גם סרטון נוסף ומעניין במיוחד: "הצצה קטנה לטיב היחסים שלנו שהוא אוהב לפנק אותי במלא שטויות עד המיטה", סיפרה אושיית הרשת על היחס המלכותי לו היא זוכה מאהובה יחד עם סרטון שלה נוגסת בגלידה עם מסכת פנים במיטה.

וואלה! סלבס מביאה לעצמה אוכל למיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully