וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סורי אבל נגעלתי": הרשת סוערת אחרי הביצוע של נועה קירל

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 10:49

הביצוע והעיבוד של הזמרת נועה קירל לשירה של הזמרת המנוחה עפרה חזה יחד עם האאוטפיט הצהוב, הצליחו להביא לתגובות רבות ובעיקר לחרפן את הגולשים ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס טוקבקיסטית

אם יש מישהי שתמיד יהיה לכולם מה להגיד עליה היא הזמרת נועה קירל, שיצגה אותנו באירוויזיון הקודם עם הלהיט Unicorn. אמש (ג') היא הופיעה בגמר של הכוכב הבא לארוויזיון בו צפו 733 אלף אנשים ונראה שאין דבר שעשתה ולא היה שנוי במחלוקת כזאת או אחרת.

הביקורות התמקדו בין היתר באאוטפיט הצהבהב עם המילה "חי" שבלטה עליו ולמרות הכוונות הטובות, היו מי שלא מאוד התרצו: "סורי אבל נגעלתי מאיך שהיא הפכה את כל נושא המלחמה והחטופים לגימיק. יש להביע סולידריות ומודעות דרך הלבוש ויש לעשות מזה משהו פופליסטי כדי שידברו עלייך", כתבה גולשת שלא עפה, אך היה מי שיצא להגנתה: "הלבוש הצהוב זה בגלל שהיא שרה את השיר "חי" של עפרה חזה באירוויזיון שלבשה צהוב", סיפק גולש את ההסבר.

גם על הבחירה של השיר ועל הביצוע שלו בפלייבק היו לא מעט מבקרים: "פלייבק גרוע לשיר מעולה שהפך לתנועות ידיים ומחוך", הגיבה משתמשת אחת שקיבלה חיזוק: "למה פלייבק? למה?!". לעומתה היה מי שידע להעביר ביקורת בצורה קצת יותר נעימה וקוהרנטית: "היא מושלמת. הניתוק של ההפקה בבחירת השיר מזעזעת. ניתוק! איך אפשר לשיר חי חי שכבר ארבעה חודשים אנשים רק מתים פה?".

התגובות על נועה קירל. פייסבוק, צילום מסך
התגובות על נועה קירל/צילום מסך, פייסבוק

מול כל המבקרים והמקסקסים היו מי שגם יצאו להגנתה עד הסוף: "וואו כמה תגובות רעות ולא מפרגנות, הבחורה הזאת עשתה מה שאף אמן בארץ שלנו לא עשה וייצגה את ישראל בכבוד גדול! ובמקום לתת לה את הקרדיט שלה ולפרגן אתם מעבירים ביקורת בצורה דוחה", השיבה מעריצה

לא היה מדובר בתומכת היחידה של הזמרת שהגנה על שמה הטוב בתגובות: "היא מעלפת ומקצועית נקודה! יש לנו המון ללמוד ממנה על הדרך, ההתמדה, השאיפות והעקביות. אני רואה בה את הצדדים האלה".

וואלה! סלבס הייתה מנסה להיכנס למחוך אבל נגמר לה האוויר רק מלהסתכל עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully