וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזמת כתמיד: איך חגגה קיילי ג'נר את יום ההולדת של ילדיה?

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 15:00

קשה להאמין אבל סטורמי הקטנה כבר הגיעה לגיל שש ואחיה אייר כבר בן שנתיים. כמו בכל שנה גם הפעם אמה שלהם, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר, ארגנה מסיבה מופרזת במיוחד. וואלה! סלבס אסטרוורלד

מסיבות יום ההולדת של משפחת קרדשיאן קצת הפסיקו להפתיע במוגזמות שלהם, כי בשלב הזה באמת לא ציפינו לפחות. אבל הפעם יש מצב שאשת העסקים וכוכבת הריאליטי קיילי ג'נר לקחה את זה צעד אחד או שניים רחוק מידי כשביום ההולדת של שני ילדיה, סטורמי (6) ואייר (2) נושא המסיבה היה "Astroworld", האלבום של אב הילדים, הראפר טראוויס סקוט, אך גם שם הפסטיבל בו נמחצו למוות שמונה אנשים ב- 2021.

חוץ מהכניסות המתנפחות בדמות ראשו של סקוט כרפרנס לתמונת האלבום שהפך ידוע לשמצה, במתחם היו גם בובות של אביהם שהופיעו לילדים שעל הדרך נהנו גם ממספר מתקנים בגודל אמיתי כמו מכוניות מתנגשות, בתים מתנפחים, קרוסלה ועוד.

מי שפחות התלהבו היו הגולשים: "מה לא בסדר עם קיילי וטראוויס? למה מסיבת יום ההולדת של הילדים שלהם הא בנושא של הפסטיבל בו נהרגו אנשים?!" כתבה גולשת מזועזעת אחת, שממש לא הייתה היחידה. תגובות כמו: "מישהו יכול להסביר להם למה זה לא מתאים", ו- "למה כסף לא יכול לקנות רגישות בסיסית?", כיכבו גם כן.

מהצד השני הייתה מי שהגנה על הזוג הקצת מנותק: "חברים זאת מסיבת יום הולדת לילדים שלה! אתם שוכחים שזה גם השם של האלבום של טראוויס תפסיקו לחפש אותם! הם רק רוצים לחגוג יום הולדת לילדים שלהם", הגיבה בזעם מוגזם.

וואלה! סלבס חגגה יום הולדת עם נר על מאפין עם עובש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully