וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופי הוא ברשותי: המאבטחים של ג'יל ביידן מיששו את החברים שלה

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 10:29

השירות החשאי ששומר על הפירסט ליידי של ארצות הברית, ג'יל ביידן, ליווה אותה בעוד יום שגרתי ברחבי לוס אנג'לס שכלל את טרנד הוולנס המוכר, אבל מי שהיו פחות מרוצים מנוכחותה היו חבריה לכיתה. וואלה! סלבס מותחת שריר

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וג'יל ביידן, ארבעה ביולי, 4 ביולי, יום העצמאות, 2022, הבית הלבן. רויטרס
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וג'יל ביידן, ארבעה ביולי, 4 ביולי, יום העצמאות, 2022, הבית הלבן/רויטרס

מתברר שלהיראות כמו שנראית הגברת הראשונה של ארה"ב, ג'יל ביידן, בגיל 72 לא בא בהליכה, אלא ברכיבה. אשת הנשיא לוקחת גם היא חלק בטרנד הספינינג המעצים עם שיעורי Soul Cycle. מי שפחות היו מרוצים מהעניין היו המתאמנים שפקדו את המקום באותו הזמן.

"השירות החשאי מיששו אנשים מחוץ לכניסה במקום. בפנים היו אפילו יותר מאבטחים, אחד בחליפה ועוד שניים עם מכנסי חאקי יומיומיים", סיפר מקור כעוס ששגרתו הופרה ל- Page Six. הפירסט ליידי הספורטיבית אמנם נכנסה לשיעור, אך על פי הנוכחים במקום היא תפסה מקום בשורת האופניים השלישית מאחורה, כך שלא יכלו לראות את כישורי הרכיבה שלה.

בחודש דצמבר האחרון קרה דבר דומה בזמן שהייתה עם האדון השני ושותפה לחיים של קאמלה האריס, דאג אמהוף, כשהשניים הגיעו יחד להתאמן ב- "Brentwood" בשיעור מעניין במיוחד שהכותרת שלו הייתה: "קרב כוכבי הפופ: הארי סטיילס נגד ליזו".

סגן נשיא ארצות הברית ואשתו ג'יל בתום נאום בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, יולי 2016. רויטרס
סגן נשיא ארצות הברית ואשתו ג'יל בתום נאום בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, יולי 2016/רויטרס

מי שנכח גם כן באותו השיעור היה לא אחר מאשר כתב USA Today, שסיפר: "הייתי צריך לעבור גלאי מתכות ולהשאיר את התיק שלי בכניסה. מעולם לא הייתה לי כל כך הרבה מוטיבציה כמו אחרי שראיתי את הגברת הראשונה, בת ה- 72, מצטיינת באימון שלה רק כמה מטרים ממני. ג'יל ביידן לא עוצרת בספרינטים? גם אני לא".

וואלה! סלבס תעדיף לרכב על כרכרה, אם הסוסים היו מצליחים לסחוב אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully