וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד הליכוד: "אלו לא חברי הכנסת שמייצגים אותי"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:46

אשת העסקים ניקול ראידמן הביעה לא פעם את תמיכתה במפלגת הליכוד בכללי ובראש הממשלה נתניהו בפרט, אבל אחרי השיחה המביכה של השר דוד אמסלם וחברת הכנסת טלי גוטליב, היא עלתה למתקפה. וואלה! סלבס סיעה

ניקול ראידמן נגד חברי הכנסת בליכוד. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן נגד חברי הכנסת בליכוד/צילום מסך, אינסטגרם

אשת העסקים ניקול ראידמן הביעה לא פעם את התמיכה שלה במפלגת הליכוד בכללי ובראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט לאורך השנים, אבל זה לא מה שהפריע לה לצאת רק לאחרונה נגד "השותפים הטבעיים" של ממשלת הימין על מלא אחרי הניסיון המביש לשחזור "בוס בהסוואה" של השר איתמר בן גביר: "אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק", אמרה אז.

מתברר שגם על חברי הכנסת מהמפלגה איתה היא מזדהה יש לה לא מעט ביקורת, בעיקר אחרי הדו-שיח המביך של חברת הכנסת טלי גוטליב עם השר דוד אמסלם, כשחברת הכנסת האשימה את השר בכך שהגיע שתוי לישיבת הסיעה שתוכנה הודלף כרגיל, אחרי שהוא ציווה על גוטליב לסתום ואיים להעיף אותה מהפגישה.

"כמצביעת ליכוד, אלו לא חברי הכנסת שמייצגים אותי. לא מאמינה לשטויות שאני רואה ושומעת", כתבה ראידמן בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה על הריב שהמשיך מהישיבה, כל הדרך אל מליאת הכנסת. מקום שאמור להיות מכובד ולא מרחב להתקוטטות על הרגלי שתייה של נבחרי הציבור.

וואלה! סלבס לא נוגעת בוודקה יפה שלי. רק בטקילה, ערק ורוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully