וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתם 21? תתמודדו": התמונה הקשה של המנחה האהוב

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 14:28

את מי מעניין איך נראתם בגיל 21? כנראה שאף אחד. כך או כך הטרנד שגרם לאלפי משתמשים להוציא תמונות מהבוידעם הגיע לביצה המקומית, ותמונה של אושיה אחת גרמה לנו להלם (ק)רב. וואלה! סלבס משפחת קדמוני

טרנד חדש שוטף את הרשתות החברתיות והפעם, גימיק חדש שגורם לך להראות לכולם איך נראית בגיל 21. את מי זה מעניין אתם בטח שואלים? נכון, אף אחד ובכל זאת הטרנד ממשיך לכבוש את משתמשי האפליקציות ואף להגיע לממדים הגבוהים - כוכבי הביצה המקומית, שלא מהססים לטבול את עצמם במעט אתגרים סושיאלים.

וואלה! סלבס יודעת בקלות לזהות את הפרצופים המקומיים אבל מודה שהפעם הצליחו לתעתע בנו. בין האושיות שהתנסו בדבר, לרגע לא הצלחנו לזהות את השף הישראלי שפניו כל כך מזוהות ומוכרות על מסכי הטלוויזיה בתקופה כזו או אחרת של החיים. כמובן שמדובר בישראל אהרוני שהחליט לשלוף מהארכיון את כל הטוב הזה ולשתף לצד הכיתוב: "רציתם 21? תתמודדו".

ובכן לקח לנו לחזור לעצמנו אחרי הלם קל, למראה הסטייל של השף בצעירותו. משקפיים מלבניות, שיער סורר לכל עבר וחיוך עצום בתוספת משחק קליל עם הלשון. התגובות ההמומות של חבריו למטבח לא איחרו להגיע, חברו השף אבי ביטון: "אויי לא" - אכן אוי גדול. "פחד אלוהים ישמור", הרימו לו עוקבים אחרים, "אכן השתבחת עם השנים" וגם התייחסות מתבקשת לתסרוקת: "איך לא הלכת לאודישן של המחזמר שיער?". באמת איך?

וואלה! סלבס לא מעוניינת להיזכר איך נראתה בגיל 21, יש דברים שעדיף לשכוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully