וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לוקח זמן וכאב": אלה לי להב חושפת את השינוי בחייה

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 11:43

כוכבת הפופ אלה לי להב התחרטה על הקעקועים שעשתה וסיפרה לעוקבים שלה על כך שהיא בתהליך להסרת חלק מהקעקועים על הידיים שלה, אבל מה הסיבה מאחורי ההחלטה? וואלה! סלבס טראמפ סטאמפ

אלה לי להב מורידה את הקעקועים. אינסטגרם, צילום מסך
אלה לי להב מורידה את הקעקועים/צילום מסך, אינסטגרם

אין מי שלא מכיר את הרגע הזה בו מרד הנעורים מגיע לשיאו ובמקום להקשיב להורים, הולכים ועושים קעקוע של פרה עם כנפיים, כתר וחצאית טוטו, טוב אולי זאת רק וואלה! סלבס, שעדיין לא התחרטה על החריטה המוגזמת. מי שכן חזרה בה מטעויות של גיל הטיפש-עשרה היא כוכבת הפופ אלה לי להב, שהתחילה בתהליך להסרת חלק מהקעקועים שקישטו את הידיים שלה.

"טיפול לייזר 3", שיתפה את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה: "זה לוקח זמן וכאב אבל בסוף זה יהיה שווה את זה ואני אקבל את היד שלי בחזרה, את הפרפרים אני משאירה כמובן", הבהירה והדגישה: "עצה ממני- תהיו בטוחים במיליון אחוז לפני שאתם עושים קעקוע ואל תקומו בבוקר יום אחד ופשוט תעשו", הודתה בסיבה מאחורי ההסרה.

למזלה של הזמרת, הקעקועים שלה בצבע שחור שמקל על הסרתו עם הלייזר, שעובדים עם פולסים של 2-4 מ"מ ולא בסריקה. זמן ההחלמה של טיפולים מהסוג הזה יכול לקחת חודשיים עד שלושה בין טיפול לטיפול ומשמח שלא מדובר בעבודה גדולה מידי, אחרת הייתה נזקקת להרדמה בזמן ההסרה.

וואלה! סלבס הפסיקה להתקעקע במרתפים ועברה לסטודיו בדירת חדר מעופשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully