וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לטבעת: האם אברהם אקלום יציע נישואים לספיר בורגיל?

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 15:40

יוצאת הריאליטי העלתה סטורי שעסק בהצעת נישואים שאולי תקרה ואולי לא, גרמה לסערת רשת וזה עוד לפני שדיברנו על התגובה של החתן המיועד. מה קרה שם? וואלה! סלבס הינומה

ספיר בורגיל אברהם אקלום. אור גפן,
יום אחד זה יקרה. ספיר בורגיל ואברהם אקלום/אור גפן

העונה האחרונה של האח הגדול הביאה לעולם לא מעט זוגות, מי יציב יותר ומי פחות. ספיר בורגיל ואברהם אקלום נמצאים על הצד החיובי של הסקאלה, אבל הבוקר (א') התעוררה סערת רשת לא קטנה סביב הצעת נישואים אפשרית.

בורגיל העלתה לחשבון אינסטגרם סגור טקסט בו כתבה שאקלום עומד להציע לה נישואים. ההצהרה הגיע עד מהרה לכלי תקשורת שמיהרו לפרסם אותה, אלא שנראה שמדובר בתעלול מצידה של יוצאת הריאליטי שהחליטה לעשות קים קרדשיאן ולבחון את הנאמנות של חבריה.

ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם
ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

"יפות שלי, אני מקבלת מלא הודעות על מה שהיה עם הפרסום. כמה דברים שאפשר לקחת מהמקרה: שמועות טובות יכולות להתפשט מהר כמו שמועות רעות, לקחת הכל בפרופורציות והומור כי החיים קצרים מכדי להתרגש משטויות כאלה, תודה על כל האהבה והתמיכה שלכם. אברהם עוד ישן, תכף הוא מתעורר ומבין מה קרה. אם זה לא יהיה בזמן שהוא בשירותים, אצלם לכם את הפרצוף שלו כשהוא קורא את זה".

בנוסף, הוסיפה בורגיל שני צילומי מסך של הודעות שקיבלה בעקבות החשיפה על ההצעה שלא הייתה. בין היתר, כתבו לה עוקבים "בדוק עשית בדיקה לראות אם ידליפו, תותחית. כנראה שאי אפשר לשלוח דברים בקלוז פרינדז".

וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים אבל סירבה לבן אחותה בנימוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully