וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר באפליקציות? סופיה ורגרה מחפשת "לעשות כיף"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 12:12

לוהטת, מבוקשת ורווקה - השחקנית הקולומביאנית שמככבת בימים אלו בנטפליקס עונה על השאלה הכי מעניינת כרגע, האם כבר נמצאת באפליקציות ההיכרויות? וואלה! סלבס סינגל ליידי

סופיה ורגרה, דצמבר 2023. Daniele Venturelli, GettyImages
רווקה לוהטתתתת ומבוקשת שלום/GettyImages, Daniele Venturelli

השחקנית הקולומביאנית שמככבת בימים אלו על מסך נטפליקס בסדרת הדרמה החדשה "גריסלדה", הפכה לרווקה מבוקשת מאז הגירושין המתוקשרים עם השחקן ג'ו מנגנלו. כעת, כחצי שנה אחרי הפרידה סופיה ורגרה (51) חושפת בראיון לדיילי מייל האם כבר עשתה דריכת רגל ראשונה בעולם האפליקציות.

כמו וואלה! סלבס יש את מי שפחות מתמצא, אז כשאנחנו כותבים "אפליקציות" הכוונה היא כמובן לאפליקציות ההיכרויות. ורגרה מצידה הצהירה שהיא ממשיכה להשתמש בדרך המיושנת, אך בהחלט פתוחה להזמנויות לעשות כיף והשיבה לשאלה על השימוש בהן: "לא, הלוואי! אני גרועה בטכנולוגיה, אז אני בטוחה שהייתי לוחצת על הגברים הלא נכונים. אני כן פתוחה להנות ולפגוש אנשים", היא המשיכה והוסיפה, "עברו רק שישה חודשים".

אז מה הטייפ קאסט שלה? בראיון שיתפה כי רוב חייה התגוררה בארה"ב מאשר בארץ מולדתה קולומביה (שהמבטא לא יבלבל אתכם), אך במהות שלה היא עדיין מאוד לטינית בין אם בפלייליסט באימונים, בנסיעות באוטו או החברים והמשפחה רובם לטיניים, "אני עכשיו אני צריכה גם בעלה!", היא הוסיפה לפני שהבהירה את עצמה מהר מאוד, "לא, אני לא צריכה בעל, אני רק רוצה את האחד. זה אפילו לא חייב להיות בעל. פשוט שותף", היא המשיכה.

כוכבת 'משפחה מודרנית' פירטה בראיון על הפרידה ממנגנלו ואישרה שהם פשוט לא היו באותו עמוד כשזה הגיע להרחבת המשפחה "ג'ו היה צעיר ממני בארבע שנים, ומעולם לא היו לו ילדים". סופיה, שכבר חולקת את בנה מנולו בן ה-32 עם בעלה לשעבר ג'ו גונזלס, המשיכה: "הוא (מנגנלו) החליט שהוא רוצה ילדים ואני לא רוצה. תאר לעצמך, כשהילד הזה יהיה בן 10, אני אהיה בן 60 ומשהו, זו סבתא. אני יודעת מהן ההקרבות שאת צריכה לעשות כדי להיות אמא טובה. את חייבת להיות נוכחת והקריירה שלי חשובה לי. אני לא יכולה להיעלם, הרבה אנשים סומכים עליי".

ביום בו הודיעו על הגירושין הם דאגו כמובן לפרסם הצהרה משותפת: "קיבלנו את ההחלטה הלא פשוטה להתגרש. בתור שני אנשים שמאוד אוהבים ואכפתיים אחד כלפיי השנייה, זו החלטה קשה. אנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בזמן בו אנחנו מנווטים את השלב החדש בחיינו", אמרו בעבר ל- Page Six.

וואלה! סלבס מומחית באפליקציות. במיוחד בוולט, תן ביס ויאנגו דלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully