וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיכה לא הייתה פוגעת בלוק": מרגי עלה על השטיח האדום- וחטף

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 10:49

הזמר יהונתן מרגי עלה על השטיח האדום בהוליווד באירוע נוצץ שהתקיים לקראת טקס פרסי הגראמי ולמרות שניסה לייצג אותנו בכבוד, הוא שכח לענוד את הסיכה הצהוב וחטף על כך מהגולשים. וואלה! סלבס שופטת

מרגי על השטיח האדום/מערכת וואלה! ללא

בזמן שאנחנו היינו מתחת לפוך ומקסימום יצאנו רגע כדי לאכול חמין בשבת החורפית שעברה עלינו, הזמר יהונתן מרגי צעד על השטיח האדום באירוע היוקרתי של ספוטיפיי לקראת שבוע הגראמי המרגש בלוס אנג'לס.

מרגי ידוע בחיבתו לבגדים יפים ואופנה ולא היה מפתיע לראות שהיה מתוקתק מכף רגל ועד ראש, אבל אחרי שהתמונות הופצו ברשתות החברתיות הגולשים שמו לב לדבר אחד שהיה בולט בחסרנו, הסיכה הצהובה שמזכירה לכולם איפה נמצאים החטופים שחיים כל בוקר מחדש את השבת השחורה.

כמובן שדבר כזה לא עבר בשתיקה והתגובות מיד החלו לזרום: "יכל לענוד סיכה, זה לא היה פוגע לו בלוק", כתב אחד שממש לא היה היחיד: "בושה, אפילו לא ישראלים עונדים סיכה- אז הוא?!", ו- "הוא שכח לענוד סיכה? מבאס ממש", היו התגובות שכיכבו גם כן.

כמובן שוואלה! סלבס לא יכלה לעבור על דבר כזה מבלי לברר למען קוראיה את פשר העניין ומהזמר אכן נמסרה התנצלות: "הלב של אף ישראלי לא שלם כבר חודשים ולא יהיה שלם עד שכל החטופים יחזרו הביתה. בימים האחרונים אני מוזמן להרבה אירועים סביב שבוע הגראמי שבמהלכם ענדתי את סיכת החטופים וניצלתי כל הזדמנות לשיח על המצב הקשה".

יהונתן מרגי על השטיח האדום. ללא, מערכת וואלה!
יהונתן מרגי על השטיח האדום/מערכת וואלה!, ללא

"בכנות, זו היתה טעות להגיע לאירוע המדובר בלי להתייחס לכך שאין לנו תמונת ניצחון עד שכולם יחזרו. מאז תחילת המלחמה אני דואג לקחת חלק במאמצי ההסברה ואמשיך לעשות את זה בכל הזדמנות", אמר הכוכב ואכן קיים את הבטחתו כשהגיע יחד עם הסיכה לאירוע השנתי של האיש שגילה את וויטני יוסטון וברוס ספרינגסטין, קלייב דיוויס.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully