וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחת חזית: האם אליסה מילאנו אחראית לפיטוריה של שאנן דוהרטי?

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 12:03

בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, שיחקה שאנן דוהרטי בסדרה מכושפות למשך כמעט 180 פרקים אך נעלמה בהפתעה גמורה והכוכבת החליטה להאשים את השחקנית אליסה מילאנו, שלא עברה על הדברים בשתיקה. וואלה! סלבס מעלה מהאוב

שאנן דוהרטי אליסה מילאנו. GettyImages, עיבוד תמונה
שאנן דוהרטי אליסה מילאנו/עיבוד תמונה, GettyImages

החיים ההוליוודים של השחקנית שאנון דוהרטי היו מלאים בדרמות, אם זה היה על הסט של "בברלי הילס 90210", או, כמו שמתברר עכשיו, אם מדובר בסט של סדרה נוספת בה שיחקה: "מכושפות". באחד מהפרקים של הפודקאסט "Let's Be Clear with Shannen Doherty" האשימה דוהרטי וטענה שפוטרה בגלל כוכבת הסדרה, אליסה מילאנו.

את התה היא שפכה עם מי שהגישה איתה בעבר את התוכנית, השחקנית הולי מארי קומבס. יחד עם סיפורים ולכלוכים אחרים על מילאנו, הייתה זאת דווקא קומבוס שסיפרה על התנהגותה של הקולגה שלהן והודתה שמילאנו הלכה למפיקי "מכושפות" ושמה מולם אולטימטום: או שהם יפטרו את דוהרטי, או שהיא תעזוב ותתבע את התוכנית סביבת עבודה עויינת, מה שלא הותיר להם יותר מידי ברירות בהתחשב בעובדה שמי שהייתה כוכבת הסדרה היא מילאנו.

הפרק עצמו שודר בחודש דצמבר האחרון, אך תגובתה של השחקנית להאשמות חברותיה לתוכנית הגיעה רק אתמול (שבת): "אני חושבת שאני צריכה להתייחס לפיל שבחדר", פתחה ואמרה מילאנו במהלך מפגש עם מעריצים.

"חשוב לי להיות מאוד רגישה בתגובה שלי לכל הדבר הזה, אתם יודעים על מה אני מדברת, הפודקאסט של שאנן. אני לא רוצה להוסיף לכאב של אף אחד כי אני לא חושבת שזה סבבה, אבל אני אגיד רק שזה עצוב. זה לא עצוב בשבילי או איך שזה משפיע על החיים שלי, אני פשוט עצובה בשביל המעריצים, שתוכנית שהיא כל כך משמעותית לכל הרבה אנשים, נהרסה בגלל רעילות שמתרחשת כמעט רבע מאה לאחר מכן", עשית את החשבון לבד?

"כשאני חושבת על התקופה הזאת בדיעבד, עברתי תקופה קשה ועבדתי ממש קשה בחיי, ב- 25 השנים האחרונות, כדי לרפא את כל הטראומה שלי, לא רק מהזמן בו היינו מצלמים את הסדרה אלא את כל הטראומה שלי. עבדתי קשה כדי לרפא ספציפיתי את זה כי אני מבינה שאנשים פגועים, פוגעים באנשים. זה בערך איך שאני מרגישה? האם הייתי רוצה שכולנו היינו יכולים לשבת יחד עם במה? כן, כי שוב, זה היאה לפני כמעט רבע מאה. איך זה אפשרי להמשיך להחזיק בזה?"

"לקחתי אחריות והתנצלתי על מה שאני עשיתי. אז אני לא יודעת איך עוד לתקן את זה, אני אפילו לא יודעת אם אני יכולה לגשת יותר ממה שניסיתי כבר כדי לתקן את זה, אבל כן, זה שובר את הלב וזה קשה. הלוואי וזה היה אחרת, אני מתנצלת בפני כל מי שאוהב את הסדרה". אז למרות שזאת לא ממש נשמעת כמו חרטה, אולי עוד יום אחד נקבל פרק משותף של השתיים בפודקאסט של דוהרטי עם איחוד מרגש.

וואלה! סלבס הסתכסכה עם חברתה רותי אחרי שסירבה לתת לה לטעום מהצ'יפס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully