וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סערת המועמדות לאוסקר: מרגו רובי שוברת שתיקה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 15:26

על אף שהסרט "ברבי" כבש השנה את אולמות הקולנוע והיה לשבור קופות עולמי ותופעה בפני עצמה, למרבה ההפתעה הכוכבת הגדולה שלו והבימאית של הסרט לא נכללו במועמדויות לטקס פרסי האוסקר. הרשת סערה, המעריצים זעמו וכעת מרגו רובי החליטה להגיב. וואלה! סלבס בראצית

טריילר לסרט ברבי/יח"צ

אם חייתם בפלנטה בשנה האחרונה סביר להניח שיצא לכם להתקל באחד מקידומי היח"צ שנעשו עבור הסרט "ברבי", שזכה לא רק למסע קידום שטרם נראה לפניו, אלא גם הצליח והיה לאחד הסרטים המצליחים של השנים האחרונות. הסרט שבר קופות ברחבי העולם, חצה את רף מיליארד הדולר עם הכנסות הקרובות ל-1.5 מיליארד דולרים, ונהיה לתופעה תרבותית שאי אפשר היה לפספס.

כל אלו לא הספיקו כנראה עבור חברי האקדמיה, שבחרו שלא להעמיד את השחקנית הראשית של הסרט, מרגו רובי, ולא את הבמאית שלו, גרטה גרוויג, למועמדויות לטקס פרסים האוסקר השנה. הסרט עצמו כן קיבל מועמדות לפרסם הסרט הטוב ביותר, כך גם השחקנית אמריקה פררה שקיבלה מועמדות כשחקנית המשנה ולמרבה האירוניה, אפילו השחקן ריאן גוסלינג קיבל מועמדות על תפקידו כקן.

הרשת סערה בעקבות ההתעלמות של האקדמיה משתי הנשים המוצלחות ועלו לא מעט טענות על כך שמדובר בשימור של הפטריארכיה. הסערה הגדולה הובילה גם לכך שגוסלינג בעצמו הגיב ואמר כי הוא מאוכזב מכך שהשתיים לא מועמדות, אבל רובי עצמה שמרה על שתיקה יחסית עד כה.

מרגו רובי מתוך הסרט "ברבי". באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט,
מרגו רובי מתוך הסרט "ברבי"/באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

השחקנית הגיעה השבוע להקרנה מיוחדת של הסרט והתייחסה סוף סוף לסערה: "יש יותר מדי על מה להיות אסירת תודה, אין שום דרך להרגיש מאוכזבת כשאת יודעת שאת כל כך מבורכת", אמרה. השחקנית הוסיפה כי "ברור שאני חושבת שגרטה הייתה צריכה להיות מועמדת כבמאית, כי מה שהיא עשתה זה דבר של פעם בקריירה, פעם בחיים".

השחקנית העדיפה להתמקד כן בחצי הכוס המלאה, בהתחשב בעובדה כי היא למעשה כן מועמדת כמפיקה של הסרט, שמועמד כאמור בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, וכך גם גרוויג שמועמדת ביחד עם נואה באומבך לקטגוריית התסריט המעובד הטוב ביותר: "יצאנו לעשות משהו שישנה את התרבות וזה כבר נעשה. הרבה יותר ממה שאי פעם חלמנו שזה יקרה. וזה באמת הפרס הגדול ביותר שיכול לצאת מכל זה." השחקנית הוסיפה: "מעולם לא הייתי חלק ממשהו כזה. אני לא יכולה לחשוב על תקופה שבה לסרט הייתה השפעה כזו על התרבות. וזה מדהים להיות בעין הסערה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully