וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא "סבא": ליונל ריצ'י בתגובה להריון של בתו סופיה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 14:07

רק לפני שבוע התבשרנו על ההריון הראשון של סופיה ריצ'י, גילוי המין ואפילו התפנקו בהפקת צילומים קלאסית. אביה, הזמר הענק ליונל פחות התחבר לטייטל "סבא" ומצא לעצמו כינוי אחר, מהו? וואלה! סלבס שיער שיבה

ליונל ריצ'י ובתו סופיה ריצ'י. מסך אינסטגרם sofiarichiegrainge, צילום מסך
סבא'לה טו בי - ליונל וסופיה ריצ'י/צילום מסך, מסך אינסטגרם sofiarichiegrainge

הזמר בן ה-74 שיתף השבוע כמה הוא נרגש מבשורת ההריון של בתו סופיה ר'יצי בת ה-25 ובעלה אליוט גרינג'. "לתינוקת שלי יהיה תינוק, ואני כל כך נרגש בשבילם, הם שמחים מעל ומעבר לירח." סופיה הצעירה חשפה את החדשות המרגשות על בכורתם בהפקה למגזין 'ווג' בשבוע שעבר.

הזוג הצעיר שיתף השבוע בסרטון משעשע אבל צנוע במיוחד כלבבנו את סרטון גילוי המין של העובר, וידאו אינטימי רק של שניהם בביתם בו גרינג' פותח קונפטי אל על וממנו יוצאים ניירות ורודים שכידוע מסמלים את בואה של ילדה חמודה לעולם. נראה שסופיה הייתה מרוצה מהתוצאה, או לפחות כך שמנו לב לפי הצרחות אל על כשיצאה בריצה בחצר.

"אתה יודע, אין סוד עם השניים האלה" התלוצץ ריצ'י האב על חדשות גילוי המין, "אני כל הזמן אומר לה, 'שמרו את זה בסוד, בסדר?' אבל כן, זה מה שקורה. אני כל כך שמח." אחראי הלהיטים וזוכה הגראמי הוא כבר סבא לשני ילדיה בני ה-16 ו-14 של בתו הגדולה ניקול ריצ'י, ולמרות שאפשר להגיד שהוא כבר סבא'לה די מבוסס בבית משפחת ריצ'י, לזמר אין שום עניין לקחת על עצמו את הטייטל הרשמי ולהיקרא "סבא".

"אני פופ-פופ," מסביר בראיון לחדשות E!, "אנחנו לא הולכים על השם 'סבא', כן, זה קצת עמוק. פופ-פופ הוא המקום שאנחנו מכוונים אליו בבית". בנוגע לשמות האופציונליים לתינוקי שבדרך נראה שאין לסבוש רעיונות אבל הוא כן בטוח במשהו אחד: "לא יכולים לקרוא לה ליונלה. אני אשאיר את זה להורים. אני פשוט אהיה הפופ-פופ האוהב הזה שנכנס בדלת ומפנק את הילד", שיתף. "יש רגע בזמן שההורים שלך מתחילים להשתעשע כשיש לך ילד - אני לא יכול לחכות כבר להתחיל לצחוק כי התקופה הזו אוטוטו תתחיל."

לוואלה! סלבס לא אכפת אילו שמות סבתא שלה מעדיפה. העיקר שתדאג לה למנות חמות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully