וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך משפטי חדש: ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה התפנו מביתם

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:59

למרות שהזמר ניק ג'ונאס ואשתו, השחקנית פריאנקה צ'ופרה, שילמו לא פחות מ- 20 מיליון דולר על האחוזה החדשה שלהם, השניים נאלצו לפנות את המקום בגלל סכנה אמיתית והתחילו להתכונן לתביעה. וואלה! סלבס מעריכה נכסים

בית החלומות של הכוכבים ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה הפך מהר מאוד לפחד הכי גדול שלהם אחרי שנזק מגשמים יצר בעיית עובש קשה באחוזה היוקרתית שקנו ב- 20 מיליון דולר והובילה לסכסוך משפטי שמתמשך עד היום.

נתחיל עם קצת רקע ונגיד שאת האחוזה המפוארת בה יש שבעה חדרי שינה, תשעה חדרי שירותים ומקלחת, מטבח שף יוקרתי, חדר יינות עם יכולת לבחור את הטמפרטורה בו, מגרש כדורסל מקורה, באולינג מקורה, קולנוע ביתי, ספא, חדר כושר מאובזר וחדר ביליארד, הזוג הטחון רכשו עוד בספטמבר של שנת 2019.

אך למרות שמדובר בבית שהוא בעצם חלום רטוב, מתסבר שהוא היה רטוב מידי, וייצר בעיית עובש מסכנת חיים שגרמה להם להתפנות מהמקום עוד בחודש מאי האחרון ולהתחיל בהליכים משפטיים אחרי שחדר הספא החל להסריח מהגידול הירוק: "בערך באותו הזמן התגלתה גם דליפה בדק באיזור הברבקיו", הוסיפו מסמכי התביעה שנחשפו על ידי Page Six.

בנוסף נכתב: "הדליפה הזאת הזיקה לחלק מאיזור המחיה הפנימי שנמצא מתחת לדק. אין אפשר לחיות בתוך הבית בגלל הסכנות הבריאותיות שיש בו. הדבר גרם לנזק מהותי ומשמעותי לצד כשל בתמורה המחייב את ביטול הרכישה והמכירה".

"לחלופין, יש להשיב לתובע את כל עלויות התיקון, בתוספת פיצוי בגין אובדן שימוש ונזקים אחרים שנגרמו עקב התנהגות הנתבעים", משמע, הזוג המתוסכל מבקשים החזר על הבית שהוציאו עליו כל כך הרבה. הסכום המדוייק ששילמו בניסיון לתקן את הנזקים המדוברים לא ידוע אך מוערך ב- 2.5 מיליון דולר.

בשיחה עם עורך הדין של השניים, פרד פנסטר, הוא שיתף על התהליך המשפטי המתיש: "הם הגישו את התביעה נגד מי שבנה את הבית, שבתגובה הגיש תביעה נגדית נגד קבלני משנה, לאחר מכן הגישו קבלני המשנה תביעות נגד אנשיהם", שורה תחתונה הכאב ראש הזה ימשך עוד הרבה זמן.

וואלה! סלבס הפכה את כתם העובש הענק בדירה לחבר הכי טוב והיחיד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully