וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: הפוסט המרגש של קטיה אברבוך אחרי החזרה מחופשת לידה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:13

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הייתה מבין ברי המזל בתוכנית ומצאה את הנשמה התאומה שלה, ליאור אורן, דרך הפורמט. אחרי שהשניים הביאו לעולם את בתם הראשונה ובסיום חופשת הלידה, היא סיכמה את התחושות בפוסט חדש. וואלה! סלבס אהבה של אמא

קטיה אברבוך. אינסטגרם, צילום מסך
קטיה אברבוך/צילום מסך, אינסטגרם

למרות שהעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון נחלה כישלון מעציב כשרק זוג אחד נותר במערכת יחסים נכון להיום, לא נשכח למומחים את העובדה שבימים אלה יש כבר דור חדש שהגיע לעולם בזכות העונות הקודמות של תוכנית הריאליטי.

מי שהרחיבו את המשפחה שלהם ואת שושלת חתונמי הם בין היתר גם קטיה אברבוך וליאור אורן. הם היו אחד מהזוגות החזקים מהרגע הראשון ומאז שסיימו את הששתפותם בצילומים הם הספיקו לא רק להתחתן על אמת, אלא גם להביא לעולם את בתם הבכורה בחודש מאי האחרון. ממש לאחרונה חזרה אברבוך לעבודתה במרכז האוניברסטאי סורוקה ובפוסט חדש שהעלתה לחשבון האינסטגרם, היא שיתפה בתחושות הקשות שמגיעות עם השינוי.

"אף אחד לא מכין אותך לזה. לא מכין אותך לרגע שאת יוצאת מהבית בבוקר ומבינה פתאום שהיא תלך לישון בלי נשיקת לילה טוב ממך ותתעורר בבוקר בלי החיבוק שלך. יממה בלעדייך. אף אחד לא מכין אותך לפייסטיים שאת מצליחה להגניב בין קבלות/ ייעוצים/ חדר ניתוח/ מחלקה, כשהיא מנפפת בידיים בהתלהבות ומנסה לגעת בך, אבל את לא באמת שם", שיתפה את עוקביה.

קטיה אברבוך וליאור עם התינוקת החדשה. אינסטגרם, צילום מסך
קטיה אברבוך וליאור עם התינוקת החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

"מסתכלת מאחורי הטלפון, ימינה ושמאלה, להבין איך אפשר להרגיש אותך ואת לא שם. וגם לאלפייסטיים הבא שהיא כבר קצת פחות מתלהבת, קצת יותר משועממת מהשיחה. לשמע שדווקא עכשיו היא לא מרגישה טוב ואת לא נמצאת לחבק, ללטף, לשיר שיר, להיות שם בשבילה".

"ואף אחד לא באמת מכין אותך להיות אמא. ולהיות אמא מתמחה זה להיות לפעמים אמא מרחוק. אי אפשר להבין את זה, אי אפשר להסביר את זה. אהובה שלי, אני אזכור כל החיים את התחושה הזאת, הלוואי שאת תשכחי", סיכמה האם האוהבת.

כאמור, קטיה וליאור אמנם הכירו מתחת לחופה, אך את החתונה האמיתית שלהם קיימו באוגוסט 2022 לעיניהם של כל המדינה אחרי שאת הכרזת ההריון עצמה עשו יחד בהודעה מרגשת במהלך שידור של חדשות הבוקר.

וואלה! סלבס חשבה שמצאה הנשמה התאומה שלה אבל מתברר שאי אפשר להתחתן עם גלגל שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully