וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לא תאמינו מי נער ונערת מילקי החדשים

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:50

כולנו זוכרים את סנדי בר כנערת מילקי ההורסת. מאוחר יותר הצטרף אליה גם מי שהיה בעלה- אקי אבני. כעת כמה שנים אחרי הגיע הזמן לרענן ולגייס פרזנטורים חדשים ולא תאמינו מי נבחרו. וואלה! סלבס פקחית תנועה

גיה באר גורביץ' על סט הצילומים של מילקי. אינסטגרם, צילום מסך
גיה באר גורביץ' על סט הצילומים של מילקי/צילום מסך, אינסטגרם

"הקרב על המילקי" נחשב לאחת הפרסומות האייקוניות ששודרו בטלוויזיה, כשלאורך השנים הפרסומת עברה כמה וכמה גלגולים בכל פעם עם פרזנטורים חדשים ונוצצים, כשלרוב הצלע הנשית שזכתה לכבוד (ולקמפיין השווה) קיבלה את הכינוי "נערת המילקי".

בתפקיד הנחשק זכו לא מעט מפורסמות לאורך השנים, ביניהן הילה נחשון ובר רפאלי, ובין הזכורות ביותר הייתה הדוגמנית והשחקנית סנדי בר, שכיכבה בפרסומות לצד בעלה באותה התקופה, השחקן אקי אבני. כעת הגיע הזמן לבחור את נערת המילקי של ימינו, ומי שקיבלה את התואר היא הקומיקאית והשחקנית גיה באר גורביץ', שגם העלתה טיזר מסט הצילומים.

מה שהיא לא סיפרה הוא, שהיא לא היחידה שהולכת לשחק בקרוב בהפסקת הפרסומות, כי לצדה עומדת להיות דמות נוספת. הקונטרה שנבחרה לעמוד לצד באר גורביץ' הוא השחקן האהוב אילן פלד, שאולי אתם מכירים אותו יותר בתפקידיו כמירי פסקל, או מירי הפקחית, והוא זה שיככב ביחד עם הקומיקאית בפרסומת החדשה למעדן.

וואלה! סלבס חלמה תמיד לככב כנערת מילקי, אבל זכתה במקום זה להיות נערת שיפודי הכיכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully