וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר מרקס חושפת: "גילו לי גידול בבטן ואף אחד לא יודע מאיפה זה בא"

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:40

מנת הרדיו הוותיקה נעלמה לתקופה קצרה בסוף נובמבר מתכנית הרדיו בהגשתה, ושיתפה לאחר מכן כי נאלצה להעדר מסיבות רפואיות. כעת היא חושפת כי הסירו לה גידול שהתגלה בבטנה ומצהירה: "אני אקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי". וואלה! סלבס רק בריאות

הדר מרקס במשדר השקת המצעד השנתי תשפ"א באולפן גלגלצ, 8 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
הדר מרקס במשדר השקת המצעד השנתי תשפ"א באולפן גלגלצ, 8 באוגוסט 2021/ראובן קסטרו

מגישת הרדיו הוותיקה הדר מרקס רגילה לקום כמעט כל בוקר עוד לפני שזורחת השמש, ולהגיע אל התחנת של גלגל"צ ביפו להגשת התכנית היומית שלה, אותה היא מגישה מאז שנת 2016. במהלך נובמבר נעלמה מרקס לתקופה קצרה מהתכנית, ואחרי שסיפרה כי נאלצה להעדר מסיבה רפואית, כעת היא חושפת עוד פרטים על המצב הרפואי מולו התמודדה לפני כחודשיים.

בסרטון שהעלתה אתמול (רביעי) לעמוד האינסטגרם שלה, סיפרה המגישה בזמן שהתארגנה לקראת אימון הערב על תכנית האימונים שהייתה לה, ולמה היא נאלצה לשנות אותה: "הייתה לי תכנית אימון. הייתי אמורה לרוץ חצי מרתון באוקטובר יחד עם נימי והתכוננתי לזה, אפילו רצתי והגעתי כבר ל-18 קילומטר הכל היה נהדר ואז גילו לי גידול בבטן של שמונה סנטימטר שפיר ואף אחד לא יודע מאיפה זה בא".

מרקס המשיכה ושיתפה כי למרות שכאמור לא ידוע מה גרם למצבה, אין לה ספק כי למלחמה המתחוללת שהחלה בתחילת אוקטובר הייתה השפעה על מצבה: "לכולם ברור שזה בא מ-7 באוקטובר". היא המשיכה והבטיחה כי למרות הכל, היא שבה לרוץ ומתכוננת לאתגר הבא: "אז יש לי תכנית אימון חדשה, ולאט לאט אני אעלה בקילומטרים ואני רוצה לרוץ במירוץ ירושלים, אני ארוץ עשרה קילומטר ויהיה לי הכי כיף בעולם ואני אעמוד ביעדים שלי. אני אקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי". המגישה, כאמור, עברה כבר לפני כחודשיים את הניתוח להסרת הגידול השפיר וכעת מצבה הרפואי טוב מאוד.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מרקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully