וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נגד סוויפט: למה הנשיא לשעבר מרגיש מאויים מכוכבת הפופ?

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:26

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עובד בטירוף בחודשים האחרונים בניסיון לחזור לבית הלבן אחרי ההפסד לנשיא ארה"ב הנוכחי, ג'ו ביידן. חוץ מלנשק תינוקות מתברר שהוא גם מתכונן לגרוע מכל, כוכבת הפופ טיילור סוויפט. וואלה! סלבס נשיאותית

דונלד טראמפ טיילור סוויפט. GettyImages/ רויטרס, עיבוד תמונה
דונלד טראמפ טיילור סוויפט/עיבוד תמונה, GettyImages/ רויטרס

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עבד השנה קשה מאוד בניסיון להתחבב על קהלים נוספים מעבר לבייס שלו כדי לזכות בקולות בניסיון חוזר לשוב לבית הלבן אחרי שנחל כישלון ב-2020 והביא למהומות בהסתערות על הקפיטול כשהכחיש את ההפסד שלו לנשיא הנוכחי ג'ו ביידן, מה שהביא להקמת וועדת חקירה מיוחדת שהמליצה על הגשת כתב אישום נגד טראמפ עם 4 אישומים שונים.

לקראת בחירות 2020 הייתה גברת אחת שהיא במקרה גם אשת השנה של מגזין הטיים, הזמרת טיילור סוויפט, שצייצה את תמיכה בבחירות ושיתפה את הקישור להרשמה בבחירות, תרמה לעלייה באחוזי ההצבעה ותכל'ס, גם לנצחונו של ביידן אחרי שתמכה בו פומבית בחשבון הטוויטר שלה.

הפעם, על פי ה- Rolling Stone, טראמפ מתכנן לבוא מוכן לכל דבר שסוויפט עלולה להוציא מהשק. על פי אותו דיווח, הנשיא לשעבר הכריז על זמרת הפופ "מלחמה קדושה", אך הם לא הסבירו מה זה אומר בדיוק. אם זה לא מספיק, מתברר שטראמפ חושש עוד יותר עכשיו שמערכת היחסים שלה עם שחקן הפוטבול טרוויס קלסי הפכה אותה ליותר פופולרית ובמיוחד עם תואר "אשת השנה" שקיבלה.

למרות שהוא חושש ממנה וממשפיענים אחרים עם כוח על עוקביהם, האיש הכתום עדיין חושב שהוא יותר מקובל מסוויפט ועל פי הדיווחים, טען לקרוביו שהוא זה שהיה אמור לזכות בתואר של המגזין הנחשב. אם אתם חושבים שמדובר בדיווח תלוש מהמציאות, תחשבו שוב.

גם לטראמפ יש שופרות משלו, ובימים אלה הם עסוקים בללכלך או להמציא תאוריות על כוכבת הפופ. אחד מהם הוא ג'ק פוסובייץ' שאמר לאחרונה: "לנו אין את טיילור סוויפט בצד שלנו, אבל אתם יודעים מי כן יש לנו? יש לנו את קיד רוק, יש לנו את טד נוג'נט. יש לנו משפיענים, יש לנו את כל האנשים האלה", והוכיח שאכן מדובר בדאגה אמיתית של הצד השמרני.

וואלה! סלבס הרגישה מאויימת מהחולדה בדירה העלובה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully