וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי ספד לחברו שנהרג: "אלוהים לוקח אליו את הטובים"

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:19

המוזיקאי האהוב ששוחרר בשבוע שעבר מבית החולים אחרי שנפצע קשה בלחימה בעזה, ספד בחשבון האינסטגרם שלו לחברו אלירן יגר ז"ל, שנהרג בתקרית בחאן יונס. וואלה! סלבס מדממת

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

בסוף השבוע שעבר המוזיקאי עידן עמדי שוחרר מבית החולים, לאחר שנפצע קשה במהלך הלחימה בעזה. למרבה הצער, נדמה שבמלחמה הזו החדשות הרעות לא מפסיקות להגיע ועמדי התבשר שחברו הטוב אלירן יגר ז"ל נהרג בתקרית בחאן יונס.

עמדי ספד ליגר בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "ביום חמישי שעבר חזרנו הביתה מבית החולים. אחרי מסיבת העיתונאים ומיליוני ההודעות והשיחות שהיו, פעם ראשונה לפגוש את הילדים, להריח ריח מוכר של בית, כמעט שפיות. אחרי שהילדים נרדמו נזרקתי על הספה והיה רגע של שקט מכל הטירוף שעברתי מאז הפציעה".

עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

"כמה דקות אחרי הטלפון צלצל ובישר שיגר נהרג מירי של מחבל בחאן יונס לפני שעה. יגר זה אלירן יגר ז"ל, היינו יחד בצוות הסדיר. היה אדם רגוע, הייתה בו מן יציבות פנימית כזו חזקה. אדם זהיר והגיוני, כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו הרגע. שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזו: אלכסיי שמקלב, עקיבא יסינסקי ואלירן יגר זכרם לברכה. אם היה לי ספק הוא נעלם, אלוהים לוקח אליו את הטובים. הכי טובים. אוהב אתכם ומתגעגע".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully