וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי מגניב שיש": הרגע בו הבת של היידי קלום נתקלה בצעצועי המין שלה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:15

לני קלום מזמן הפכה לשם דבר בתעשיית האופנה והדוגמנות, בטח עם אמא כזו אין כל כך אופציה אחרת לגנטיקה משובחת. כעת מספרת על היום שמצאה את מגירת הסקס של אמא. איך היידי הגיבה? וואלה! סלבס פראית

לני קלום, היידי קלום, ווג גרמניה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נשארה מצולקת? לא בטוח/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

דוגמנית העל הודתה שבתה הבכורה, לני קלום (ודוגמנית הורסת לא פחות, גנים נו), נתקלה בעבר באוסף צעצועים המין או כפי שניסחה זאת היידי קלום בעצמה: "היא מצאה את ארון הסקס שלי".

למרות שהתקרית אירעה כשלני הייתה צעירה יותר, היא הותירה רושם (שלא נאמר צלקת) על בת ה-19 שעלתה בפייס טיים לראיון של אמה היידי כדי לספר על החוויה שגרמה לרבים להרים גבות ולא בכדי. "חשבתי שזה הדבר הכי מגניב שיש, עברתי את זה עם החברים שלי", שיתפה לני.

"רציתי להראות את האוסף לחברים שלי כזה 'תראו איזה מגניב זה. לאמא שלי יש ארון שלם, מגירה שלמה', והכנסתי אותם לחדר של אמא, פתחתי את המגירה וכולנו צילמנו סרטונים", המשיכה בשיתוף הכן. בין היתר הוסיפה כי באמת לא היה לה מושג מה היא מצאה בזמנו, אך זה לא מנע ממאמא קלום לתת לה הרצאת הורה על כיבוד הפרטיות של אנשים. "אמא שלי כל כך כעסה עליי אחרי, הטיחה בפניי משפטים כמו 'את לא יכולה לחטט בחפצים שלי', הוסיפה הדוגמנית הצעירה.

אבל בינינו, עם כל השיפוטיות באוויר זה ממש לא אומר שמיניות וסקס הם טאבו בבית משפחת קלום. היידי מחשיבה את עצמה כאדם מאוד מיני - למעשה, ההרגל שלה לשיזוף טופלס בחצר האחורית של הבית העמיד לא פעם את לני וחבריה המתבגרים במצב מביך.

וואלה! סלבס חונכה לפתיחות מינית, כל עוד זה לא בא על זמן הלאנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully