וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה עיוור": העימות הסוער של נטלי דדון באוניברסיטת קולומביה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 9:50

משלחת משפיענות ישראליות הגיעו לסיור דברור בניו יורק, מה שהן לא ציפו זה לפגוש אנטי-ישראלים כבר בתחנה הראשון ונראה שנטלי דדון ואורין ג'ולי לא הצליחו להתאפק ויצאו עליהם - צפו. וואלה! סלבס כחול-לבן

נטלי דדון ואורין ג'ולי צועקות על תומכי חמאס בחו"ל/יח"צ

משלחת של משפיעניות מהארץ נחתו אתמול בניו יורק כדי לדברר את ישראל ולהמשיך להעביר את המסרים החשובים בתקופה רגישה זו. טליה עובדיה, עינב בובליל, שר פיטנס ועוד, הן רק חלק מהמשלחת בהובלתן של ברה שילת ושרון אדם, שנחתה אתמול בניו יורק.

מה שהן לא תיארו לעצמן זה שהן יקלעו לעימות פרונטלי כבר בתחנה הראשונה שלהן, בסיור באוניברסיטת קולומביה - בה היו לא מעט מקרי אנטישמיות והפגנות אנטי-ישראליות מאז שהמלחמה בשביעי באוקטובר החלה.

במהלך הביקור נטלי דדון ואורין ג'ולי (יוצאת 'הישרדות' ודוגמנית נשק - כן יש טייטל כזה) יחד עם דר שי דוידאי שאירח את המשלחת, נתקלו באחת הדמויות הידועות ביותר ברשתות החברתיות שנוהג להפגין ולשחרר מסרים אנטי ישראליים - מה שכמובן גרר לעימות שהתלקח עד כדי צעקות.

"טיפש! אתה עיוור! אם אכפת לך מרצח ילדים תאשים את החמאס לא את ישראל", צעקה לעברו ג'ולי והמשיכה דדון להתעמת איתו: "קודם תחזיר את הילדים ואת כל החטופים ואחר כך תדבר איתי". העימות בין הקבוצות הסתיים כשכל אחת מהחבורות המשיכה הלאה לדרכה, אך נראה שקל לא הולך להיות שם.

לוואלה! סלבס אין סבלנות לאנטישמים, אלא אם הם יודעים את הדרך לדוכן הצ'ורוס הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully