וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מה קרה? טרוויס קלסי לא ילווה את טיילור סוויפט לגראמי

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 16:55

כבר הספקנו להתרגל לראות את הפאוור קאפל החדש של עולם הבידור, טיילור סוויפט וטראוויס קלסי עושים כמעט הכל יחד, בין אם זה דרש ממנו לטוס לארגנטינה או ממנה להגיע לכל המשחקים שלו, אבל למה הם לא יגיעו יחד לטקס פרסי הגראמי? וואלה! סלבס שטיח אדום

טיילור סוויפט טרוויס קלסי. GettyImages, עיבוד תמונה
טיילור סוויפט טרוויס קלסי/עיבוד תמונה, GettyImages

המסירות של כוכבת הפופ טיילור סוויפט לבן זוגה, כוכב ה- NFL טראוויס קלסי, מצליחה להקסים כל פעם מחדש כשהיא דורכת באיצטדיוני הפוטבול בהם משחקן אהובה. למרות שהיא הגיעה להרים לקלסי שוב ושוב, מתברר שהוא דווקא לא מתכוון להגיע איתה לטקס פרסי הגראמי שיתקיים בראשון הקרוב. לפני שתתעצבנו- יש לו סיבה ממש טובה.

כאמור מדובר בכוכב פוטבול וכיאה לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה, בלי שום קשר לסוויפט, גם לוח הזמנים שלו עמוס ונוקשה, בעיקר עכשיו שהוא והקבוצה שלו מתכוננים לסופרבול. הצ'יפס מתוכננים להגיע ללאס וגאס כדי להתכונן לאירוע הספורט הענק בדיוק ביום בו הזמרת תהיה על השטיח האדום בלוס אנג'לס, ככה שגם אם הוא הכי רוצה בעולם, אין לו אפשרות להצטרף אליה לערב המרגש.

עדיין לא ברור אם הכוכבת תבחר לקחת איתה אדם אחר או שתלך לבד, אבל כך או כך היא כנראה לא תצא בידיים ריקות בהתחשב בזה שהיא מועמדת השנה ללא פחות משישה פרסים שונים: תקליט השנה, אלבום השנה, שיר השנה, ביצוע סולו הפופ הטוב ביותר, צמד הפופ/ קבוצת הפופ הטובה ביותר ואלבום הפופ הווקאלי הטוב ביותר. מה נאחל?

וואלה! סלבס הייתה מועמדת לפרס הלוזרית הגדולה ביותר אבל גם בזה היא הפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully