וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת: אורי לייזרוביץ' משיב למתקפה על חיקוי עידן עמדי

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 14:49

גולשים רבים ביקרו את הקומיקאים של ארץ נהדרת אחרי שפרסמו טיזר לקראת החיקוי של הזמר האהוב, עידן עמדי, בלי להבין שמדובר במחווה לכבודו. מי שהשיב לתגובות הקשות הוא הקומיקאי אורי לייזרוביץ' שלא עבר על הדברים בשתיקה. וואלה! סלבס מאמי לאומית

חיקוי של עידן עמדי - ארץ נהדרת. קשת 12,
חיקוי של עידן עמדי - ארץ נהדרת/קשת 12

אתמול (ג') תוכנית הסאטירה המצליחה ארץ נהדרת מצאה את עצמה תחת מתקפה אחרי פרסום תמונות של השחקן והקומיקאי אורי לייזרוביץ' בדמותו של הזמר האהוב עידן עמדי, כטיזר לקראת המערכון שעלה אמש. למרות שכמעט כל הכתבים השתמשו בניסוח הברור: "מצדיעים לעידן עמדי" גולשים רבים התקשו מעט בהבנת הנקרא וביקרו את כל מי שידו נגעה בדבר עם מטר של מילים קשות.

מי שלא יכל לעבור על הדברים בשתיקה, בעיקר בהתחשב בעובדה שהמערכון אכן הייתה מחווה מקסימה, הוא לייזרוביץ', שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו צילומי מסך משיחות עם עוקבים שהשתמשו במילים קשות, ברמה שאפילו וואלה! סלבס מרגישה לא בנוח להקליד.

"גם הודעות כאלה מסמנות על איזה הורים יגדלו להיות כאן. זה בסדר להביע דעה, זה בסדר לא להסכים, אבל הרמה הנמוכה הזו היא לא נורמה וזה שיח שצריך להיעלם", כתב השחקן בתגובה ואז גם פנה לגולש: "שולח לך חיבוק ענק כי אני בטוח שאתה צריך אחד כזה. חולה לב זאת לא קללה, אוטיסט זו לא קללה, הומו זו לא קללה".

אורי לייזרוביץ משיב לביקורות על החיקוי של עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
אורי לייזרוביץ משיב לביקורות על החיקוי של עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם
אורי לייזרוביץ משיב לביקורות על החיקוי של עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
אורי לייזרוביץ משיב לביקורות על החיקוי של עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף לשיחה הזאת, לייזרוביץ' העלה שיחה נוספת בה טשטש את שם העוקבת, לעומת הגולש לו שלח חיבוק. בצילומי המסך החדשים אפשר היה לראות שיחה עם אישה שבהתחלה הטיחה ביקורת בצורה הרבה יותר מנומסת ולאחר מכן היא גם ביקשה סליחה: "אני מתנצלת על דבריי, מיהרתי לשפוט. אכן עמדי הרים את הרף לכל הגברים. ועם האיפור והחיקוי אחד לאחד".

"זה בסדר להתנצל ולא ישר להתלהם. המדינה שלנו, העם שלנו, עבר ועדיין עובר טראומה. כולנו לחוצים, כולנו מתוחים ויש משהו קל בלהוציא קיטור במיוחד מאחורי המקלדת. אבל תזכרו שלכל תגובה כזו, שפה כזו, הילדים שלכם והקרובים שלכם נחשפים ומה שתזרעו היום יהיו הפירות שתאכלו אחר כך", סיכם הקומיקאי.

וואלה! סלבס מוציאה קיטור על המקלדת ובשירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully