וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות נועה קירל: אנה זק קוטפת קמפיין במאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 13:49

עופרה וירדנה 2.0: התחרות (האמיתית או לא) בין שתי זמריות הפופ הכי גדולות במדינה, הלוא הן נועה קירל ואנה זק, ממשיכה להתחמם ונראה שאפילו עולה שלב. אחרי סאגת ההשמעות והתביעה המדוברת, כעת מגיע שלב הקמפיינים החדשים. וואלה! סלבס פופקורן

אנה זק מצטרפת לנבחרת רנואר/יח"צ רנואר

קרבות בין שתי כוכבות הם לא דבר חדש, ולכל עשור יש את הדוגמה שלו לצמד דיוות שבעידוד התקשורת וקהל המעריצים מנהלות קרבות צמודים במיוחד שמפסקים לא מעט עניין, סערות ברשת וגם- כותרות במדורי הרכילות, בדיוק כמו המקרה הזה.

בימינו מדובר כמובן בשתי הכוכבות הצעירות אנה זק ונועה קירל, שהקרב (בין האמיתי ובין אם לא) ביניהן מספק בכל שבוע כותרת אחרת. אחרי סערת טבלת ההשמעות שגררה אפילו תביעה משפטית מצדה של קירל כנגד הפלטפורמה, ואחרי שעוד לפני כן נחשפה מערכת היחסים החדשה בין זק לבין האקס של נועה, יהונתן מרגי, כעת מגיע שלב הקמפיינים שכל אחת מהכוכבות קוטפת לעצמה, ולצדם גם הסכומים שהן צפויות לקבל בעבורם.

אי שם לפני כמה שנים טובות, הייתה נועה פרזנטורית של מותג האופנה רנואר. מאז עברו כבר מותגי אופנה שונים תחת ידיה, ולאחרונה אף פורסם כי היא ובן זוגה שחקן הכדורגל דניאל פרץ חתמו על חוזה מול אדידס. ונחשו מה? היום (רביעי) כבר אפשר לספר כי הפרזנטורית החדשה שמצטרפת לנבחרת רנואר היא לא אחרת מאשר הנמסיס, אנה זק.

זק תצטרף אל הנבחרת של המותג, שכוללת את יעל שלביה, ברק שמיר ואת טל מורד וידין גלמן, שממש אתמול כיכבו כבר על סט הצילומים אחרי ששבו שניהם משירות המילואים והלחימה הקשה. וואלה! סלבס יצאה ובדקה כמה זק הולכת להכניס לכיסה מהחוזה החדש, ועל פי מקורבים לעסקה מדובר על כ-800 אלף שקלים לשנה. שווה, לא?

וואלה! סלבס נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת פיצריות חדשה אבל פוצצה את העסקה אחרי שהשליח שלהם איחר לה בדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully