וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מי אתם עובדים? דואה ליפה והחבר החדש תועדו מתנשקים ברחוב

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 14:41

דואה ליפה והחבר החדש, הכוכב העולה קאלום טרנר, אמנם סרקו בסרטון החדש את הסביבה שלהם לפני הנשיקה המאוד משכנעת שחלקו אחד עם השנייה, אבל איכשהו פספסו את צלם הפפראצי שעמד ממש מולם. וואלה! סלבס דופקת פוזה

למרות שמדובר בז'אנר רכילותי אמיתי לחלוטין, כמות הסלבס שהצליחו להסתכסך עם מדינות שלמות היא יחסית קטנה ומי שהצליחה להיכנס למועדון השנוי במחלוקת הזה היא כמובן הזמרת דואה ליפה, שאת השירים שלה התחלנו לשמוע בחושך ולבד מחשש להאשמות בעכירת ישראל.

לאחרונה נראה שהיא לקחה הפסקה מלהשחיר על הישראלים באינסטגרם שלה והיא תועדה עם בן הזוג החדש, השחקן קאלום טרנר. השניים נצפו במהלך סיבוב ברחובות לוס אנג'לס ותוך כדי שהזוג הטרי חיכו לחצות את הכביש יחד, השניים סרקו את הסביבה בזמן שהסתכלו ימינה ושמאלה ולא שכחו לחלוק נשיקת פיקה קטנה לפני שחצו את הכביש מחובקים.

את זוג היונים ראינו כבר מספר פעמים יחד, אם מדובר בפעם בה הם נתפסו מתמזמזים על מרפסת פתוחה מול הרחוב, או אם מדובר בפעם בה הזמרת הגיעה עם טרנר לאירוע יחסי הציבור שלו לקראת הסרט החדש בו הוא מככב, The Boys in the Boat, ובניצוחם של הענקים ג'ורג' קלוני, טום הנקס וסטיבן שפילברג. למרות שמהאירוע ההוא הם יצאו בנפרד, השניים נפגשו בהמשך הערב פעם נוספת במסעדה עם חברים.

וואלה! סלבס ניסתה לגרום לאקס שלה לקנא אז היא העלתה תמונה עם האחמ"ש של המאפייה בסופר.

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully