וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תספרי להם את האמת": מה קרה בפרסומת הסופרבול של משפחת בקהאם?

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 13:18

אירוע הספורט הגדול של השנה מתקרב בצעדי ענק ויחד איתו מתקרבת גם הפרסומת הגדולה ששווה לא מעט כסף ותהיה בכיכובם של הפוש ספייס האהובה, ויקטוריה בקאהם ובעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם. אז מה גרם לו להתעצבן עליה בצילומים? וואלה! סלבס מאנצ'ים

אם היה משהו מנחם ועם סוף טוב במהלך שנת 2023 המקוללת, זה היה הסדרה הדוקומנטרית על שחקן הכדורגל לשעבר שהביא את אנגליה לגבהים חדשים, דיוויד בקהאם ואשתו, ויקטוריה בקהאם, שהייתה פוש ספייס בלהקת הבנות המצליחה, הספייס גירלס.

קטעים רבים מתוך ארבעת הפרקים הפכו ויראלים ברשתות החברתיות ובמיוחד ברחבי הטיקטוק עם טרנד הריקודים במטבח כמבחן לזוגיות בריאה, או הסאונד המוכר בו הזמרת ניסתה להסתיר את העובדה שאביה היה במצב כלכלי טוב יותר מאשר הוריו של כדורגלן העבר, עד שהוא נכנס לחדר הראיון והכריח אותה להודות שאביה הסיעה אותה לבית הספר עם מכונית היוקרה, רולס רויס.

לקראת פרסומת הסופרבול בה ישתתפו שניהם, השניים שחזרו את הרגע האייקוני עם טוויסט קטן ונתנו הצצה קטנה למה שמחכה לנו בפרסומת הטיזר שעלתה השבוע. מיד עם פתיחת הסרטון אפשר לראות את הכוכבת עם חולצה עליה כתוב: "לאבא שלי היה רולס רויס" בזמן שהיא יושבת על ספה בסיטואציה שנראית כמו ראיון.

"אז דיוויד ואני הולכים להיות בפרסומת קטנה", פתחה בקהאם כשבסיום המשפט נשמע פתאום קולו המוכר של בעלה: "תהיי כנה", אמר, בדיוק כמו בדוקו. "אוקיי", השיבה הכוכבת בעצבים בזמן שהדוגמן המשיך: "תגידי להם מתי זה יהיה".

הזמרת המשיכה להקטין את גודל האירוע, הודיעה שמדובר במשחק הוקי במקום פוטבול ולא שכחה להוסיף: "ג'סיקה אניסטון גם תהיה", אמרה והתכוונה כמובן לשחקנית ההוליוודית ג'ניפר אניסטון כחלק מהבדיחה. בזמן השיחה בין השניים נראה מספר פעמים הלוגו של Uber Eats וגילה לנו מי יהיו נותני החסות הגדולים.

וואלה! סלבס ניסתה למצוא כדורגלן חמוד וחטפה כדורגל לפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully