וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבורך הפרי: כוכבת 'סיפורה של שפחה' חושפת הריון ראשון

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 12:25

ההשערות על הריון ראשון של השחקנית אליזבת מוס כבר זמן מה צפות להן ועכשיו, עם בייבי באמפ בחוץ היא מכריזה באופן רשמי על התינוקי שמתבשל. וואלה! סלבס אנדר איז איי

טקס פרסי SAG אליזבת מוס. GettyImages
הפעם על אמת! הריון ראשון לשחקנית זוכת האמי/GettyImages

השחקנית זוכת פרס האמי אליזבת מוס (41), הציגה לראשונה את הבייבי באמפ שלה על הסט בתוכנית האירוח של המנחה והקומיקאי ג'ימי קימל (56).

קימל לא יכל להתאפק ומהר מאוד נכנס לעניינים, כשהשאלה הראשונה שלו הייתה: "האם את בהריון או סתם מחויבת להפליא לדמות שלך?". למי שפחות בענייני הדרמה עטורת הפרסים (מתים כבר לעוד עונה), הסדרה 'סיפורה של שפחה' עוסקת בין היתר סביב נשים פוריות שהופכות לשפחות שכל מטרתן הוא להביא ילדים למשפחות הפיקוד שהשתלטו.

בתשובה לשאלת המנחה מוס השיבה: "קצת משניהם" ופתחה את סיפור מסע ההריון שלה, "היה לי ממש מזל, זה הולך ממש טוב". כוכבת הסדרה בדרך כלל נורא פרטית, כזו שדואגת לשמור את חייה האישיים לעצמה ואפשר להבין גם למה, מה שמוביל לכך שכרגע לא ידוע מי אביו של הבייבי שבדרך ותאריך הלידה המשוער טרם נחשף גם הוא.

השחקנית שאלה את קימל האם יש לו עצה להורה הטרי, שכן ג'ימי אמר שהעצה הטובה ביותר שקיבלה אשתו מולי מקנרני לפני לידת אחד מילדיו, הגיעה למעשה מאגדת הקומדיה ביל מארי, בן ה-73. "הוא אמר להביא תאורת חג מולד לחדר הלידה כי התאורה נוראית בחדר. זו תאורה בסגנון וולמארט (רשת הקמעונאות הענקית) שנוכחת באירוע המבורך הזה שעומד לקרות לך ואתה לא רוצה את זה". אליזבת הייתה קשובה לעצות וגם חילקה לו ציון: "אני חושבת שזו רשימה ממש טובה, אני אוהבת את זה".

מוקדם יותר, השחקנית המוכשרת עוררה עוד שמועות על הריון בזמן שהייתה על הסט של מותחן החדש שלה Shell השבוע באל איי, על רקע השערות גוברות שהיא מצפה לילד ראשון. היא נצפתה קוזית בחלוק רחצה ורוד וגדול שכיסה את מה שנראה כמו בליטת בטן, בעודה מתאפרת.

וואלה! סלבס יכולה לשחק יופי בסדרה שכזו, הכרס שלה תשתלב מעולה על רקע ההריוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully