וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקווה תמיד שם": שאנן דוהרטי בעדכון מעודד על מצב הסרטן שלה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 12:03

כוכבת בברלי הילס 90210, שאנן דוהרטי, בישרה לעוקביה על השיפור המשמח במצבה הבריאותי ובהתמודדות שלה עם סרטן השד בשלב 4 למחלה: "האם אני קוראת לזה נס? כן". וואלה! סלבס רק בריאות

לבבות רבים ברחבי העולם נשברו אחרי שכוכבת "בברלי הילס 90210" שאנן דוהרטי הודיעה על חזרתה של מחלת הסרטן לגופה למרות שהתחיל בנסיגה בשנת 2017. למרות הטיפולים האינטנסיבים השחקנית המשיכה לעבוד ובימים אלה, כזכור, היא מנחה את הפודקאסט שלה, " Let's Be Clear".

בפרק האחרון שעלה חשפה דוהרטי עדכון מאוד מרגש על מצב המחלה שלה: "אני לא הולכת להגיד מה זה, אבל אני עוברת טיפול לסרטן בשיטה חדשה, אחרי ארבעה טיפולים לא ראינו יותר מידי שינוי וכולם רצו שאני אחליף לטיפול מסוג אחר והייתי כזה: 'נמשיך עם זה ונראה מה יקרה', וכן בטיפול השישי או השביעי ממש ראינו אותו שובר את מחסום דם-מוח".

"האם אני קוראת לזה נס? כן, זה נס בשבילי. לשבור את מחסום הדם-מוח זה באמת נס מהתרופה הזאת. זה גורם לי להרגיש שאלוהים התערב ואמר 'אני הולכת לתת לה הפסקה'. לפעמים את מחפשת ניסים במקומות הלא נכונים למרות שהם ממש מול הפנים שלך", הודתה הכוכבת.

כזכור בחודש נובמבר האחרון סיפרה השחקנית על החמרה במצבה אחרי שהסרטן שלה התפשט לעצמות והוסיפה: "הזיכרון הכי משמעותי שלי עוד לפניי. אני מתפללת, אני מתעוררת והולכת לישון כשאני מודה לאלוהים, מתפללת עבור הדברים שחשובים לי בלי לבקש יותר מדי".

וואלה! סלבס התחילה להאמין בניסים אחרי שקיבלה צ'יפס חינם בשווארמה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully