וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא יגדיר אותי": סלין דיון הודיעה על חזרה לעולם הבידור

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 16:25

אחת הדיוות הגדולות של זמננו, סלין דיון, יצאה מעין הציבור לפני תקופה ארוכה בעקבות המחלה הקשה איתה היא מתמודדת. למרות כל התופעות שמגיעות עם התסמונת המשתקת, הזמרת הודיעה על חזרתה המרגשת לתעשיית הבידור. וואלה! סלבס לביאה

סלין דיון. splash
סלין דיון/splash

נשימתם של רבים נעתקה לפני שנה וארבעה חודשים אחרי שהודיעה הזמרת המצליחה סלין דיון על ביטול סיבוב ההופעה שלה בעקבות מחלה שהתגלתה אצלה, תסמונת האדם הנוקשה, שמתבטאת בעיקר בהתקשות של שרירי הגוף והתכווצויות שרירים וגורמת לעוויתות, פירכוסים, רגישות מוגברת לאור וקול וכתוצאה ממנה יכולה להיפגע היכולת ללכת, לפעמים עד כדי שיתוק מוחלט.

אמש (ג') הודיעה דיון על חזרתה לעולם הבידור עם סרט דוקומנטרי שיקרא :" I Am: Celine Dion", ועקוב אחרי הכוכבת בזמן שהיא נאבקת במחלה: "השנים האחרונות היו כזה אתגר בשבילי, המסע סביב גילוי המצב שלי וללמוד איך לחיות איתו, בלי לתת לו להגדיר אותי. ככל שהדרך חזרה להופעות ולקריירה שלי ממשיכה, הבנתי כמה התגעגעתי לזה, ללהיות מסוגלת לראות את המעריצים שלי".

"במהלך ההיעדרות שלי רציתי לתעד את החלק הזה בחיי, כדי לנסות להעלות מודעות למצב הרפואי הלא מוכר הזה ולעזור לאחרים שסובלים מהמחלה", הוסיפה ההכוכבת שהסיכוי לחלות בתסמונת ממנה היא סובלת הוא אחד מתוך מיליון אנשים, כשרובן נשים בגיל העמידה.

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022. צילום מסך,
סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/צילום מסך

כזכור, בסרטון בו בישרה על ההפסקה שהחליטה לקחת אמרה דיון: "אני מתמודדת עם בעיות רפואיות כבר תקופה ארוכה, וקשה לי לעמוד מול האתגרים האלה ולדבר על כל מה שאני עוברת. למרות שזה שובר לי את הלב הבחירה הכי טובה היא לבטל את הכל עד שאני באמת מוכנה לחזור שוב לבמות", הודיעה עם עצב על פניה ב-2022.

וואלה! סלבס נולדה עם תסמונת עצלנות והיא לא מתכוונת לטפל בה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully