וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא השבוע שלה: התאונה הכואבת של כוכבת האח הגדול

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 10:14

יוצאת הריאלטי "האח הגדול" ואושיית הרשת לינור סביניק עברה שבוע קשוח במיוחד, עם שרשרת אירועים לא נעימים, שכללו בין היתר פציעות שונות ומשונות ועגילים יקרים במיוחד שהלכו לאיבוד. וואלה! סלבס מרבונה

לינור סביניק. יח"צ, באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
מי עשה לך עין??/עיבוד תמונה, יח"צ, באדיבות המצולמים

מאורע לא נעים אחד במהלך השבוע זה דבר מבאס במיוחד, אבל כששרשרת של אירועים כואבים ולא נעימים נופלת עליך, ועוד בתוך יומיים, זה כנראה הזמן לבדוק את המזוזות בבית או לפחות לשרוף מרווה לטיהור. כך במקרה של כוכבת "האח הגדול" ואושיית הרשת לינור סביניק, שאחרי היומיים שעברו עליה השבוע אולי כדאי לערוך בדיקה האם מוטלת עליה עין הרע.

סביניק שיתפה את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה על אירועי השבוע שעברו עלייה, שהתחילו בפנצ'ר, המשיכו באובדן של עגילים יקרים במיוחד והסתיימו בפציעה כואבת: "יומיים של אושר. אתמול קמתי לעבודה, מצאתי חנייה בכניסה לסניף שלי אמרתי וואו, עליתי עם שני גלגלים על המדרכה בום פנצ'רים שני גלגלים הלך הכסף הלך היום", פתחה סביניק בסטורי שתיאר את רצף האירועים המבאסים.

לינוק סביניק בשרשרת אירועים כואבת. אינסטגרם, צילום מסך
לינוק סביניק בשרשרת אירועים כואבת/צילום מסך, אינסטגרם

"הגעתי הביתה אני מסתכלת במראה ואני קולטת שעגילי הקראט שרן קנה לי ליום הולדת וחסך בשבילם אני לא יודעת כמה זמן אבדו. אני אמא שלי, רן ואבא שלי במשך ארבע שעות והרבה מאוד דמעות חיפשנו ולא מצאנו אותם", המשיכה לתאר וכאמור, זה לא הסתיים כאן: "קמתי בבוקר להתקלח לפני עבודה, נכנסתי לאמבטיה דפקתי גלבה".

"ולא רק זה", המשיכה סביניק לתאר את הפציעה שנשמעת לקוחה מסרטי קומדיית אסונות שבסיטואציה אחרת כנראה הייתה יכולה לשעשע: "גם הדלי, גם המגב והמטאטא שעומדים באמבטיה התרסקו לי על הפנים. בנס לא שברתי את הגולגולת. כל העור שלי ברגליים קרוע, אני עם כחולים מכף רגל עד ראש ולדעתי עצם המיניסקוק שלי גמרה". אך למרות הכאבים, הכוכבת לא שכחה להודות בכל זאת לאבא שבשמיים: "תודה בורא עולם על הכל תודה הקדוש ברוך הוא".

וואלה! סלבס החליקה פעם מהמדרגות אל הרצפה ויצאה מזה בשלום. ברצפה עצמה נוצר מכתש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully