וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים של מה?! אד שירן העלה אוכל מיפן והגעיל את העוקבים

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:43

הזמר הג'ינג'י אד שירן ניצל את העובדה שהוא נמצא אוסקה ויצא לטעום מאכלים שונים ומשונים, כולל ביצים של חיה מפתיעה במיוחד, בסרטון שהצליח לזעזע לא מעט אנשים. וואלה! סלבס בת הים הקטנה

אם יש משהו שאנחנו יודעים לגבי יפן, מעבר לתרבות האנימה שמצליחה בהמון חוגים גם בארץ הקודש, זה המאכלים המוזרים שהמקום מציע לאזרחים ולתיירים שמקבלים הלם תרבות בין ביס לביס בזכות הגישה של 'אם אפשר לשפד את זה, כנראה אפשר לאכול את זה'.

הזמר אד שירן הגיע גם הוא לאסיה בעקבות סיבוב ההופעות שלו, "Mathematics", שנמשך עוד משנת 2022 ובמהלך סוף השבוע האחרון (שישי) הוא גם פינק את העוקבים שלו בסרטון קולינרי במיוחד שכתב תחתיו: "אוכל ביצים של תמנון באוסקה". את החוויה עצמה סיכם שירן בפשטות: "אני לא מעריץ של ביצי התמנון, אבל אני לא, לא אוכל אותם שוב. בהסוואה חבר". אמר בסופו של הסרטון מלא האוכל והבירות, כיאה לבריטי אמיתי.

המעריצים התחלקו בתגובות, היו מי שהתלהבו מהרעיון: "מעולם לא ידעתי שיש להם ביצים. זה סרטון חינוכי לכולם", הגיב עוקב מפרגן. עוקב נוסף ניסה להכניס גם בדיחה: "צריך הרבה ביצים בשביל לעשות את זה אחי".

מהצד השני היו את מי שהופתעו מאוד מהמאכל הלא שגרתי: "אני אשאר עם הפיצה שלי תודה רבה", השיבה מעריצה שהזמר לא הצליח לבדר כל כך. "זוועה! הם לא בסכנת הכחדה או משהו? אד מה לא בסדר איתך?".

וואלה! סלבס ניסתה לאכול תמנון אבל הוא השפריץ עליה דיו.

  • עוד באותו נושא:
  • אד שירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully