וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: כריסי טיגן חושפת את כמות ניתוחי החזה שעברה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:49

משחקון טלוויזיה הוביל את הדוגמנית והמנחה לפלוט את כמות ניתוחי החזה שעברה - לאחר שלא הבינה את חוקי המשחק הפשוטים. על כמה מדובר? וואלה! סלבס בדידים

כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
עבודה פלסטית משולשת/צילום מסך, אינסטגרם

כנות לרוב היא דבר מבורך, מי שעלולה להיות לפעמים כנה מדי היא הדוגמנית והמנחה כריסי טיגן (38) שבטעות חשפה את העובדה שעברה שלושה ניתוחים פלסטיים בחזה - לא שנראה שהחשיפה הטרידה אותה מי יודע מה.

כחלק מהשתתפות במשחקון בתכנית "Watch What Happens Live", נדרשה לזרוק לאוויר שקרים מוגזמים בזה אחר זה במשך 30 שניות. כפי שניתן לראות חוקי המשחק מאוד קלילים, אך זה לא עזר לטיגן להסתבך ולסרבל אותו כשהחלה את רצף השקרים בטענה שבעלה הוא ג'ון לג'נד - כאן מהר מאוד ניתן להבין שהיא לא הבינה את החוקים.

המשחק הוסבר לה בשנית, שוב הפצירו ממנה לפלוט שלל שקרים והיא החלה ב"עשו לי את הציצים שלוש פעמים" אמרה כריסי ונשארה מבולבלת לאחר שהיריבה שלחה לעברה את המשפט "אני שונאת אותך" (שקר), כשהגיע שוב תורה להגיד שקר נוסף. מסתבר, שהדוגמנית עדיין לא הבינה את המשחק (בדידים שלום) והודתה "אני אפילו לא מבינה את המשחק הזה". מה את אומרת!!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התוכנית המשיכה, אך כנראה שפליטת הפה האמיתית של כריסי נשארה בראשה והעלתה את העובדה שוב על הפרק: "אני מרגישה שהדיבור על ניתוח החזה שלי לעולם לא ישוב", אמרה לאחר שהבינה שהתוכנית ממשיכה בשלה והוסיפה: "ועכשיו אף אחד לא ידע". המנחה אנדי כהן, מבולבל גם הוא, לא התעלם והשיב לה: "עבודת הציצים של מי?". טיגן הסבירה שהיא בכלל מדברת עדיין על משחק השקר שכולם חשבו שמדובר באמירה שקרית, רק, מסתבר שלא. "טוב, זו האמת" אמרה כריסי, להפתעת המנחה. "עשיתי הרמה, הכנסתי שתלים, הוצאתי אותם, אני לא אוהבת אותם בחוץ. זה היה אמור להיות שקר?".

טייגן כבר פתחה בפני עוקביה באינסטגרם את אישיו הסרת שתלי החזה שלה בחודש יוני 2020. "הניתוח עבר בצורה מושלמת!", שיתפה בזמנו יחד עם פתק מקסים מהבת לונה, שבה נכתב: "תהני משליפת הציצים שלך החוצה. אוהבת, לונה".

וואלה! סלבס תמיד דוברת אמת, עד שזה מגיע לבירור מי אכל את כל העוגיות במטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully