וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת משמר המפרץ: "מתחרטת על הגדלת החזה שעשיתי"

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:42

ניקול אגרט שכיכבה בסדרה המיתולוגית דיברה בכנות על הצדדים האפלים של תעשיית הבידור, ההשוואה החיצונית לפמלה אנדרסון והגדלת החזה עליה היא מתחרטת. וואלה! סלבס שתלים

גולשים ותיקים זוכרים את הסדרה "משמר המפרץ" שעסקה במצילים בחופים של קליפורניה. העלילה הייתה קלושה, בגדי הים היו קטנטנים ופמלה אנדרסון הייתה בשיא שלה.

לצידה שיחקה גם ניקול אגרט, שגילמה את דמותה של סאמר קווין. בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין People, דיברה אגרט בכנו על הקשיים שחוותה באותה תקופה.

"הגעתי ביום הראשון לסט ואז הבנתי שאני צריכה להיות בבגד ים כל הזמן". אגרט הוסיפה שעזבה את האודישן שעשתה שידיעה שהיא נבחנת לתכנית שעוסקת בבני נוער בתיכון והתוצאה הסופית גרמה לה להרגיש מנוצלת: "ניצלו אותי בשביל הגוף שלי", הוסיפה.

"כל הבנות שעבדו איתי היו קטנטנות ובכושר טוב. בגד הים השלם לא החמיא לי ולא רציתי ללבוש אותו. לא על זה חתמתי, חשבתי שזו סדרה אחרת לגמרי ולא רציתי להיות שם". אגרט עזבה את התכנית אחרי שתי עונות בלבד, לא לפני שהספיקה לעשות צעד קיצוני עליו היא מצטערת עד היום.

"עשיתי הגדלת חזה ואני מתחרטת על זה. אני מסתכלת על הליכים קוסמטיים שבנות עושות היום ומפצירה בהן להניח לגוף שלהן. בגד הים השלם גרם לי להיראות שטוחה לחלוטין ולא הצלחתי למלא אותו, אז עשיתי ניתוח וזה היה צעד מטומטם של ילדה בת 18".

וואלה! סלבס לא מתקשה למלא את בגד הים שלה. הוא מתפקע בכל פעם שהיא נושמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully