וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למלא את החלל: כיצד בני המשפחה הגיבו לשובה של קייט מידלטון?

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 11:37

הנסיכה מווילס הייתה מאושפזת קצת פחות משבועיים בעקבות ניתוח מסתורי שעברה בבטנה ושוחררה לביתה, שם חיכו לה הנסיך וויליאם וילדיהם המשותפים. מה קורה שם עכשיו? וואלה! סלבס מחלימה

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס

אחרי שבועיים של שמועות, מסתורין ודאגה למצבה הבריאותי, קייט מידלטון שוחררה אתמול (ב') מבית החולים, אחרי ניתוח שעברה בבטנה ואשפוז ממושך. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם ארמון קנזינגטון נכתב שמצבה של הנסיכה טוב והיא מודה לצוות הרפואי שטיפל בה, אבל וואלה! סלבס מתעניינת יותר בדינמיקה המשפחתית ופחות בגינונים הרשמיים.

המשרת המלכותי גרנט הארולד חשף כמה פרטים מעניינים על הנעשה בבית, עכשיו כשמידלטון חזרה: "כמו בכל משפחה אחרת, זה נפלא כשבן משפחה אהוב חוזר. אני בטוח שהילדים נרגשים מאוד מהנוכחות של קייט", אמר ל-NY Post.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
גם אנחנו מתרגשים!/GettyImages, Max Mumby\Indigo

"זה יהיה נפלא גם עבור הנסיך וויליאם, שודאי הרגיש בחלל שנפער כשהיא נעדרה מהבית. החזרה שלה הביתה מסמלת חזרה לשגרה מלכותית. וויליאם הוא אדם אכפתי, אוהב ואדיב מאוד ואין לי ספק שהוא עושה הכל כדי שקייט תקבל את הטיפול המיטבי ותחלים במהירות. הם נהנים לעבוד יחד ושניהם מצפים לרגע בו יוכלו לשוב ולשתף פעולה. היא לא מוקפת בצוות גדול מדי וכיוון שוויליאם הוא בעלה, הוא יהיה זה שיעזור לה לעמוד על הרגליים".

וואלה! סלבס עדיין מחלימה מניתוח שקדים שעברה בילדותה. כלומר, רוכבת עליו בשביל גלידה בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully