וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ל ברנס מגלה: "כשנועה ומרגי היו ביחד אנה ואני היינו צוחקות עליהם"

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 10:53

כוכבת הרשת אנג'ל ברנס התראיינה לתכנית פודקאסט, חשפה שלל פרטים מעניינים וממש לא חסכה בביקורת. מה היה לה להגיד על החברה לשעבר אנה זק? ומה היא חושבת על היחסים שלה על יהונתן מרגי? וגם, למה החליטה לעזוב את הלהקה שהייתה חלק ממנה? וואלה! סלבס פה גדול

אנג'ל ברנס מתארחת בפודקאסט "ישראלה"/הפודקאסט של ישראלה

אם עברתם את גיל 20, ייתכן שהשם אנג'ל ברנס לא ממש יצלצל לכם מוכר, אבל מדובר באחת מכוכבות הרשת הכי מוכרות בקרב הילדים ובני הנוער שנמצאת בתעשייה כבר קרוב לעשור. ברנס התחילה את דרכה בגיל 13, השתתפה בתכנית "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים והייתה חלק מלהקת הבנות "פורמולה". לאורך הדרך הכירה לא מעט אנשים מהתעשייה, כולל אנה זק שהייתה חברתה הטובה והיום יש לה הרבה מה להגיד על החברות הזו.

ברנס התראיינה לתכנית "הפודקאסט של ישראלה" אצל צמד המגישים בר אלפנדרי וליהי אוז וסיפרה להם על הדרך העצמאית אליה יצאה לפני כשנתיים ודיברה גם לא מעט על העבר. אחד מהנושאים הבוערים שעלו הוא הקשר שלה עם אנה זק, שהייתה בעבר כאמור חברה טובה שלה והיום הן כבר לא בקשר: "הכרנו באודישנים לבנים והבנות. היא באה לישון אצלי באותו היום, מיום הצילומים הראשון עד סופו כולל עוד שנה שנתיים היא הייתה גרה אצלי בבית, יש לה מקום ענק בלב שלי. פשוט אצלה אין מקום, חסום בלוק", סיפרה ברנס.

"שלחתי לה הודעה, למה אנחנו לא מדברות? והיא פשוט אמרה לי- אנחנו לא באותו הראש יותר. זה היה הכי מעליב בעולם. איפה אנה שהייתה החברה הכי טובה שלי? שהיינו עושות פיפי ביחד? זה היה הכי עצוב בעולם, אבל אם היא מאושרת הכל טוב", המשיכה הכוכבת והוסיפה: "היא ניתקה איתי קשר כשהיא הייתה בזוגיות הראשונה שלה. אחרי זה חזרנו לקשר, פעם בשבוע היינו יוצאות לדייט. ואז רועי סנדלר ואז עוד פעם נותק ואז נותק לגמרי. ואז מרגי בכלל אין עם מי לדבר, זה כמו נועה".

אנג'ל ברנס. אינסטגרם, צילום מסך
למה הם קוראים לך אנג'ל?/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הרשת כאמור ממש לא חסכה בדעתה, וסיפרה גם מה היא חושבת על הקשר הזוגי החדש בין זק ליהונתן מרגי, מה היא חושבת על הזמר עצמו וגם על האקסית שלו נועה קירל: "אם הפתיע אותי היא ומרגי? כן כי אני זוכרת שכשנועה ומרגי היו ביחד היינו צוחקות עליהם. אני מכירה את מרגי מהכוכב הבא, מה קשור מרגי ונועה? מרגי ילד טוב, בגלל שהוא טוב מה הוא קשור לנועה? אבל הם הפכו להיות גוש אז אולי מרגי היה צריך את זה. אבל מרגי ורועי סנדלר דומים באופי אז אולי בגלל זה, זה הטייפ שלה".

"בתעשייה המעפנה הזו אם אין מה לשמור איתך על קשר לא ישמרו איתך על קשר. אני לא תורמת לה יותר, אז למה? מה היא צריכה אותי בלו"ז העמוס שלה? אני מבינה ואני לא כועסת. אני כבר לא נעלבת. מרגי תורם לה", הוסיפה ברנס כולל רמיזה אולי למה שהיא באמת חושבת על טיב היחסים בין זק למרגי.

במהלך השיחה ברנס סיפרה גם על להקת פורמולה, להקת הבנות שנוהלה על ידי סוכן העל רוברטו בן שושן, ושהיא הייתה חלק ממנה עוד מיום הקמתה בשנת 2018. על אף שהן הצליחו מאוד בקרב בני נוער והיו לתופעה באותן שנים, היא החליטה לעזוב את הלהקה בשנת 2020 ובראיון סיפרה למה בחרה לעזוב: "הייתי מתוסכלת, הייתי בן אדם עצוב. זו הייתה התקופה הכי מצליחה שלי, הכי מרוויחה, הכי הכל, אבל אני בן אדם עצוב מבפנים אז מה זה שווה? הרגשתי שאני לא במקום הנכון. הייתי מתוסכלת, הרגשתי שאני עובדת בשביל עוד בנות".

"השם של רוברטו פתח לנו כל דרך אפשרית, אבל אני הייתי כמו המנהלת שלנו, הייתי דואגת להכל. אצל רוברטו אם את לא לוקחת על עצמך את לא תצליחי. לשאר הבנות היה נורא נוח, אבל אני גם אוהבת לעבוד. אבל כשאין עזרה ואת לבד אחרי שנתיים, כמה אני יכולה להחזיק על הגב שלי? אני חושבת שהן לא סולחות לי בגלל זה", סיפרה.

ברנס המשיכה וסיפרה גם על הקשר עם טניה לורן, שהייתה איתה בלהקה והשתתפה בעונה האחרונה של "השרדות": לפני שהיינו פורמולה טניה לא הייתה מוכרת, היא הייתה חברה שלי. את יודעת כמה עשיתי כדי להרים אותה? עזבי שהיום אין הערכה, עזבי שהיום היא לא מדברת אליי ולא מסתכלת עליי אפילו. אנחנו לא בקשר היום. אני עדיין אוהבת אותה והיא תמיד תהיה בלב שלי ואני לא אלכלך עליה, אבל זה עצוב כי אין הערכה, היא לא זוכרת וזה כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully