וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב בנות אצל אבא: הסרטון השנוי במחלוקת שפרסמה הבת של קורטני

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 16:37

סרט חדש ומלא בסצנות מיניות תפס את הטיקטוק בסערה עם טרנד שהגיע עד לפתח ביתו של סקוט דיסיק, אב ילדיה והאקס המיתולוגי של קורטני קרדשיאן, אחרי שבתם שיחזרה סצנה ממנו בעזרתה של נורת' ווסט. וואלה! סלבס הגבלת גיל

הסרט החדש של אמאזון ו- Warner Bros שיצא לאחרונה לאקרנים ממש לאחרונה ושמו "Saltburn", מילא את הפור יו בטיקטוק של אנשים רבים בגלל העלילה המינית והקיצונית שהוא מגולל. חוץ מסצנת האמבטיה הקשה, דבר נוסף מתוך הסרט הפך ויראלי והיא הסצנה האחרונה, בה מצולם הריקוד בו כיכבה בעירום מלא דמותו של השחקן, בארי קיוגאן, לשיר "Murder on the Dancefloor".

בעקבות הסצנה האומנותית גם הסאונד של השיר הפך לטרנדי והגיע עד לדור הבא של שושלת של משפחת קרדישאן, פנלופה דיסיק (11) ונורת' ווסט (10), שהשתמשו בשיר בצילומים לסרטון טיקטוק שאת מאחורי הקלעים שלו תיעד האבא הגאה, סקוט דיסיק, שוודאי לא הבין את הרפרנס והעלה לחשבון האינטסגרם שלו את הבנות היצירתיות.

בסרטון השתיים לוקחות חלק בערב בנות בביתו של דיסיק יחד עם עוד חברות ורצות אחרי פנלופה עם פלאשים ממספר טלפונים שונים, בזמן שהיא מפזזת במורד המדרגות ועושה ליפסינק לשיר. מי שפחות התלהבו היו ההעוקבים שמיד עשו אחד ועוד אחד: "אתם חושבים שהוא מבין את ההקשר? שמישהו יסביר לו ושיוריד את זה מיד!", כתבה עוקבת שמרנית אחת.

סקוט דיסיק פנלופה דיסיק. אינסטגרם, צילום מסך
סקוט דיסיק פנלופה דיסיק/צילום מסך, אינסטגרם

מהצד השני היו את אלה שפרגנו לאבא התומך ויצאו להגנתו: "סקוט הוא לגמרי אבא אמיתי, הוא שם בכל רגע עם הילדים שלו", כתב עוקב שהוא ממש לא היה היחיד: "אתה אבא ודוד מדהים! הילדים האלה מבורכים שיש להם אותך כדי לתת להם קצת נורמליות", "אני אעדיף לצפות בריאליטי על סקוט מאשר על הקרדשיאנס, אתה צריך תוכנית משלך" ו- "סקוט נראה כמו הורה כל כך טוב, אני מקווה שהוא ימצא אישה טובה בקרוב", היו רק חלק מהתגובות שכיכבו.

אך מכל התגובות הייתה אחת שבלטה בעין והעלתה תקווה בליבה הקר של וואלה! סלבס: "יום אחד פנלופה ונורת' יכתבו חתיכת ספר ויחשפו את הכל. דבר אחד שלמדתי מהשתיים האלה בטיקטוק זה שלא אכפת להן מכלום. הן הבנות של אבא שלהן", השיבה מעריצה נבונה, נתפלל שזה אכן יקרה ביום אחד מן הימים.

נזכיר שדיסיק לא תמיד היה אב השנה. מערכת היחסים שלו עם אם ילדיו, כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן הייתה לא בריאה בלשון המעטה ובמהלך השנים בהן נפרדו וחזרו אינספור פעמים הוא גם נכנס ויצא ממוסדות אשפוז וגמילה. רק בשנים האחרונות כוכב הריאליטי התאפס על עצמו והתחיל לדאוג לגוף שלו ולנפש של הילדים שלו.

וואלה! סלבס עדיין מחכה ליום שאבא שלה יפרגן לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully