וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונה וניצל חיילים: מי התחזה לזמר בניה ברבי?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:26

רק אתמול סיפרנו לכם חדשות משמחות על הזמר שבקרוב יהפוך לאבא בפעם השנייה, אבל הבוקר הוא כבר נאלץ להתמודד עם חדשות קצת פחות נעימות ואף הגיש תלונה בנושא במשטרה. מה קרה שם? וואלה! סלבס חוקרת

בניה ברבי, "נוצה ברוח"/בימאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, סטילס: ראובן קסטרו, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, איפור: בר ארד

הזמר האהוב בניה ברבי פתח את השבוע בבשורות משמחות במיוחד, אחרי שהוא ואשתו ד"ר שיר בלקין חשפו כי הם מצפים לילד שני, אח קטן לבנם הבכור רפאל אמור. היום הוא כבר נאלץ להתמודד עם חדשות קצת פחות משמחות, אחרי שגילה שאדם אלמוני התחזה אליו ואף הונה אנשים.

המתחזה הנוכל פתח עמוד פייסבוק רשמי על שמו של השם ופרסם בו מספר טלפון ליצירת קשר על מנת לקבוע הופעות. אותו אדם קיבל עשרות פניות מאנשים שמעוניינים בהופעה של ברבי, והוא ניהל איתם משא ומתן על המחירים ואף ביקש מהם מקדמות עבור שיריון התאריכים.

ולא רק זה, בין הפניות היו גם לא מעט כאלו של חיילים שנמצאים כעת בקו האש וחיפשו זמרים שיכולים להגיע ולהופיע בפניהם, וגם הם נפלו בפח של הנוכל שהונה אותם ללא רחמים. בעקבות הדברים, כאמור, הזמר ניגש היום לתחנת המשטרה והגיש תלונה בגין התחזות.

מנתנאל מויאל יחסי ציבור המייצג את בניה ברבי נמסר: "צר לנו לגלות על מקרי ההונאה והתחזות וניצול אנשים שביקשו להזמין הופעות של בניה ברבי ובפרט חיילינו הגיבורים, אנו פעלנו באופן מיידי על מנת לעצור את התופעה ואנו סומכים על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה נאמנה."

  • עוד באותו נושא:
  • בניה ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully